NOD oktober 2020

Gefeliciteerd aan alle dames met positieve testen! Hopelijk komen er nog veel bij deze maand.
Ik ben helaas afgelopen weekend ongesteld geworden dus weer door, ik val daarmee als het goed is nog precies in eind oktober NOD dus ik blijf nog even hangen in de groep!

Droommaarzacht, Juliaa, fijn om jullie te horen! Hopelijk lukt het voor jullie allebei deze maand. Juliaa, duimen dat je man er op tijd bovenop is :)
Kyra, jij ook aan het wachten? Wij lopen gelijk op he?
Hier ook het eeuwige wachten. Op DPO6 nu en niet veel te melden.
Maandag verjaart mijn vriend en met een early test (haha, daar ga ik weer) zou het mss al moeten lukken dan.

Zo, er is vel bijgekletst in 1 dag :).
Heb alles wel gelezen, excuus voor het niet reageren.

@poni, zij zaten volgens mij redelijk gelijk toch qua NOD? Zonda is het voor mij zover. Waar ik eerst juist niet kon wachten om te testen vind ik het nu ineens heeeeeel spannend worden. 
@loesewies, ik heb ook alweer hele voorraden in huis gehaald met het idee dat ik toch wel ongesteld ga worden. Baal wel dat ik mijn lichaam nu nog niet helemaal ken. Hopelijk is het dus een positieve test of wordt ik snel ongesteld om te weten dat alles werkt ;).

@belgogermano ik snap dat het extra leuk zou zijn op zijn verjaardag. Zelf zou ik dat ook proberen haha. Spannend! Ik duim voor je. 
Voor iedereen trouwens. Het was een goed begin laten we dit voort zetten. 
Wij zijn sinds 1 maand koolhydraadarm aan het eten. Gewoon gezond doen en nu ook 4 kg afgevallen. Nu blijkt dat de kans op zwanger worden daarmee verhoogd wordt. Dat wist ik niet maar leuke bijkomstigheid haha.

Droommaarzacht, die methode is echt goed om af te vallen! Ik doe het meestal ook zo. 
Ik weet niet of je overgewicht hebt, maar de kans op een zwangerschap is idd groter als je binnen de "normale" waardes ligt.

Terug
Bovenaan