NOD oktober 2020

Ik kan de link niet openen maar de reacties zeggen genoeg. Gefeliciteerd! een hele fijne zwangerschap gewenst. 
de link wel via de laptop kunnen openen, een mooie streep!!!

@Gebruiker10277092, wauw gefeliciteerd! Dat is zeker een streep! Geniet ervan! 
Helaas hier minder nieuws, toch ongesteld geworden, dus ik ga voor de volgende ronde. Hopelijk november meer geluk! 
Hopelijk dat er nog veel dames in oktober bijkomen met een positieve test! Ik duim voot jullie!! 

[quote quote=10362154]@Gebruiker10277092, wauw gefeliciteerd! Dat is zeker een streep! Geniet ervan! Helaas hier minder nieuws, toch ongesteld geworden, dus ik ga voor de volgende ronde. Hopelijk november meer geluk! Hopelijk dat er nog veel dames in oktober bijkomen met een positieve test! Ik duim voot jullie!![/quote]
Jammer !! 
Hopelijk volgende maand raak 

@mamasterretje en poni, ja zeker balen. Maar ik hou me er maar aan vast dat het de eerste keer wel is gelukt, dus het moet een keer goedkomen. "Geduld" is dan het woord.... al ben ik daar niet goed in. Maar is niet anders. 
Ik blijf jullie nog even volgen om te lezen of er nog veel mooie berichten komen en ik sluit aan bij de november groep. 

@thebigdream, wat balen! Hopelijk is november jouw maand! 
@gebruiker, gefeliciteerd!! Ik zie 'm ook hoor. Hopelijk een hele fijne zwangerschap.
Ik ga morgen op m'n NOD nog een keer testen, om te zien of het oploopt. Toch wel weer een beetje spannend. Voel wel van alles in m'n lijf, dus er gebeurd wel iets. 

Terug
Bovenaan