NOD oktober 2020

Dit is m'n tweede ronde. In augustus heb ik m'n hormoonspiraal laten verwijderen, en had 4 weken later m'n eerste menstruatie. 

Ah ja, ik heb erover gelezen. Hopelijk werkt dat! Wel gek hoe je je hele leven probeert om niet zwanger te worden, en dat je nu zoveel moeite moet doen om wél zwanger te worden. 

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan. Ik heb gister laat op de middag getest. Dacht 's ochtends zal het streepje nog duidelijker moeten zijn, maar het tegenovergestelde was waar.. Het streepje was lichter. Had wel een streepje maar moest echt goed kijken.. Hopelijk betekend het niks, maar voelt toch niet helemaal goed.. 

Hee dames, 
even een vraagje ik ben september gestopt met de pil en nu echt heel licht ongesteld hebben meer mensen hier last van gehad? Na het stoppen van de pil.

@elfje ik ben begin sept gestopt met de pil. 1-2 okt had ik super licht bloed verlies (oud bloed). 3 okt zijn ze er echt doorgekomen voor 5 dagen. Misschien komt het dus nog?

[quote quote=10362249]@elfje ik ben begin sept gestopt met de pil. 1-2 okt had ik super licht bloed verlies (oud bloed). 3 okt zijn ze er echt doorgekomen voor 5 dagen. Misschien komt het dus nog?[/quote]
Ik had na het stoppen van de pil wel direct ontstekings bloed. Wat ik nu heb is geen oud bloed.. 
fijn dat het bij jou wel helemaal door komt. 

Gebruiker, het moet niet persé slecht nieuws zijn hoor! Zijn de beiden van hetzelfde merk?
Wat ook mogelijk is, is dat je urine van gisteren geconcentreerder was als die van vandaag.
Ik zou ofwel morgen nog eens testen of, als je niet kan wachten, een gevoeligere halen indien mogelijk.

Mamavanloesje, balen meid! Uiteraard kan je volgende ronde opnieuw proberen, maar op dit moment steekt het toch he.

Terug
Bovenaan