NOD oktober 2020

[quote quote=10362154]@Gebruiker10277092, wauw gefeliciteerd! Dat is zeker een streep! Geniet ervan! Helaas hier minder nieuws, toch ongesteld geworden, dus ik ga voor de volgende ronde. Hopelijk november meer geluk! Hopelijk dat er nog veel dames in oktober bijkomen met een positieve test! Ik duim voot jullie!![/quote]

Hè balen. :( 
Succes in november! Nieuwe ronde, nieuwe kansen 

@alittlebite hoeveel dagen voor nod had je positief getest? En wat voor kwaaltjes heb je last van? Spannend zeg! 

ik zit nu op 9 dpo. Maandag 12 okt NOD. 
had gisteren regelmatig wat krampen.. benieuwd of dit iets betekend. 

[quote quote=10362176]@alittlebite hoeveel dagen voor nod had je positief getest? En wat voor kwaaltjes heb je last van? Spannend zeg! ik zit nu op 9 dpo. Maandag 12 okt NOD. had gisteren regelmatig wat krampen.. benieuwd of dit iets betekend.[/quote]
Ik heb m'n NOD ook 12 oktober! Zelf voel ik zo nu en dan wat, maar dat kan ook gewoon menstruatie of iets anders zijn. :( 

@loesewies leuk dan lopen we gelijk! Ik had gister dus op 8 dpo wat steekjes en krampen. Meteen na dr Google natuurlijk.. ? en daar las is op 8-9 dpo vind de innesteling plaats. Ik heb dus echt de neiging om direct te gaan testen? maar tot nu toe kan ik het nog laten.
Ook had ik gisteren last van mijn onder rug. Alleen heb ik al wel 10 jaar vaak last van mijn rug. Maarja dat in combinatie met de innesteling. Je weet het nooit..?Nouja zo gaat het de hele dag door.. vorige maand had ik nadat mijn eisprong was geweest ( vastgesteld met ovulatietest) tot aan mijn menstruatie gevoelige borsten. Nu heb ik dat niet .. aaaaaaahgrr laat het snel maandag zijn ?

[quote quote=10362193]@loesewies leuk dan lopen we gelijk! Ik had gister dus op 8 dpo wat steekjes en krampen. Meteen na dr Google natuurlijk.. ? en daar las is op 8-9 dpo vind de innesteling plaats. Ik heb dus echt de neiging om direct te gaan testen? maar tot nu toe kan ik het nog laten. Ook had ik gisteren last van mijn onder rug. Alleen heb ik al wel 10 jaar vaak last van mijn rug. Maarja dat in combinatie met de innesteling. Je weet het nooit..?Nouja zo gaat het de hele dag door.. vorige maand had ik nadat mijn eisprong was geweest ( vastgesteld met ovulatietest) tot aan mijn menstruatie gevoelige borsten. Nu heb ik dat niet .. aaaaaaahgrr laat het snel maandag zijn ?[/quote]
Ja, wat toevallig. :) Ook voor je eerste kindje? Hoeveelste ronde zit je nu?

Haha, heel herkenbaar. Bij elk pukkeltje, krampje, of vreemd geurtje/smaakje ga ik meteen op zoek of het een symptoom is. Maar eigenlijk voelt het niet echt zwanger, dus het zal wel een aankomende menstruatie zijn. En zo gaat het de hele dag in m'n hoofd. 

@loesewies ja vervelend hè. Achter elk symptoom weer hopen op een teken dat het is gelukt. 

ja voor ons 1e kindje en sinds mei gestopt met de pil. Zit nu in de 4e ronde. Cyclus gehad van 28-30-43 en nu inmiddels op dag 36/40. Als ik volgende week ongesteld wordt ga ik teunisbloemolie en tarwekiemolie proberen om we hopelijk wat meer regelmaat in te krijgen want dit is waardeloos met die lange cyclussen. 

en jij? 

Terug
Bovenaan