NOD oktober 2020

@gebruiker gefeliciteerd!!!! ❤
@mamavanloesje balen:( maar er is nog hoop.  Lees dat er aardig wat dames zijn die pas echt op hun NOD of later zelfs een positieve test hebben.

Ik had gehoopt als een positieve ov.test in handen te hebben gehad. Nog steeds niet helaas. 
My life is a mess ? zit nu op dag 18. Dus of de teunisbloemolie deze ronde weer helpt. Geen idee voor alsnog 

Hoi dames,

Hopelijk kan iemand me helpen! Ik ben 24 sept ongesteld geworden en ben vrijdag 2 okt begonnen met de ovu testen van CB (de paarse die de 4 vruchtbare dagen aangeeft). Op vrijdag niks, zaterdag ook niks, zondag kreeg ik gelijk een smiley die niet knipperde (dus binnen 48u eisprong). Ik vond het al vreemd dat ik niet eerst een knipperende smiley kreeg dus ik dacht msschien te laat begonnen met testen. 
Het leek me gewoon zo snel dat ik het eigenlijk niet echt vertrouwde. Daarom gisteren (woensdag) weer begonnen met testen. Gisteren niks, maar vandaag kreeg ik weer een knipperende smiley (dus mijn piek komt eraan). Wat kan dit zijn?? Misschien verkeerde testuitslag vorige week zondag? Heeft iemand hier ervaringen mee..?? Of ideeën?  

@EvanS, herkenbaar! ik heb ook de paarse van clearblue en die knippert nu al bijna een week.. over 10 dagen moet mijn menstruatie weer beginnen, dus denk niet dat de eisprong nog gaat komen. Ook heb ik nu wat licht bloedverlies.. mega verwarrend en niet fijn. 

@gebruiker hè jakkes.. ik ging al juist voor deze omdat het me gemakkelijker leek dan bijvoorbeeld die van action/sensitest met streepjes, maar dan krijgen we dit!   
@Belgogermano als ik het google krijg ik echt de meest uiteenlopende zaken.. zwanger/pcos. Lijkt me nou ook niet handig. :) Denk dat ik het volgende maand gewoon nog een keer ga proberen en anders even de huisarts bellen. Ik ben overigens wel ziek geweest, dus misschien heeft dat het e.e.a. verstoort (norovirus brrr) 

@ BelgoGermano en EvanS, ik ga denk ik ook die roze proberen. Die heb ik ooit gebruikt om te testen of ik uberhaupt een eisprong kreeg na wat onderzoeken in het verleden.. die werkte toen wel fijn én was meteen duidelijk als je een eisprong had. Nu ben ik al vanaf de 8e dag van de cyclus aan het testen en nog niets wijzer!

Terug
Bovenaan