NOD oktober 2020

Gefeliciteerd alitlebite een overduidelijk positieve test. Lijkt me een fijn gevoel. Tijd om te stralen en te genieten.

@ KimmieX heb je al vaker teunisbloemolie gebruikt? Wat vond jij ervan? Ik gebruik het deze maand voor het eerst, merk er weinig van. Mijn cyclus is normaal verder. En mijn eisprong lijkt nu zelfs wat later te zijn dan mijn app aangeeft. Nog geen knal ovulatietest gehad.

@xxnh die van de kruidvat. 2 tabletten per dag.
Dit is de 2e maand met teunisbloemolie. Had een onregelmatige cyclus. Vorige cyclus (met teunisbloemolie) was 30 dagen.
Deze maand even afwachten nog. Hou je op de hoogte.
En de misselijkheid en krampen ken ik wel. Maar probeer (lees vooral probeer haha) me er niet teveel waarde aan te hechten. Want mijn lijf houdt me voor de gek. Word iedere keer nig ongesteld 

Gefeliciteerd alittlebite wat een mooie test al!!?
Had gisteren een smiley op de roze clearblue. Dus gisterenavond nog een keer gezellig gemaakt. Alleen mn vriend heeft nog heel veel pijn in zn knie dus het kon maar op 1 manier ik bovenop en die is qua zwaartekracht niet de beste natuurlijk haha?
Ben benieuwd of ik vandaag weer een smiley krijg of dat het weer maar 1x gelukt is om er een te vinden. 

Gefelicteerd @alittlebit!

Hier is mijn NOD 11 oktober... nu had ik gister heeeeel licht roze afscheiding... dus ik dacht mijn eerste menstruatie breekt door, maar nu weer helemaal niks .Wil wel graag weten wat het is want ik heb dingen waar ik normaal nooit last van heb en zou er graag een verklaring voor willen. Ben 15 jaar aan de pil geweest dus weet niet meer hoe mijn menstruaties vroeger waren maar de laatste tijd last van steken daar beneden paar dagen misselijk geweest en nu enorme vreetbuien.

Gefeliciteerd @alittlebit.   
@dressuurmiep misschien had je een innesteling? 
Of misschien is je lichaam nog aan het ontpillen en breekt je eerste menstruatie gauw door.
Nog een paar dagen en dan kun je ook testen ;-)  Hopelijk ook een positieve test. 

Hi meiden,

Hier morgen NOD, maar toch getest vanochtend. Ik had bij mn zoontje namelijk op NOD een knaller. Dus ik dacht als ik zwanger ben dan is hij heus wel positief. Helaas wit. En ik merk dat ik ongesteld ga worden vandaag...

Op naar ronde 3 dus! Helaaaaas....

Succes allemaal voor degene die nog op de wachtbank zitten. Ik duim heel hard met jullie mee dat er positieve testen bijkomen!

@Poni, een positieve test zou natuurlijk wel heel mooi wezen maar als ik ongesteld wordt vindt ik op dit moment ook prima, als ik maar een verklaring kan vinden voor dit gevoel :p
Ik heb overigens voor de rest nergens last van gehad qua ontpillen. 

@mumslove Helaas! Hopelijk is je menstruatie snel voorbij en kun je op naar de volgende ronde

@dressuurmiep Die onzekerheid is echt vreselijk. :( 

Terug
Bovenaan