NOD oktober 2020

Net getest, negatief. Is die onzekerheid ook weer weg. Maandag nod en als ik over 1 week niet ongesteld ben test ik wel weer ? dit was ronde 4. 

Ook net opnieuw getest. We hebben allebei geen geduld. ?

Bij mij was die ook negatief, dus ik zie je in november waarschijnlijk weer!

@loesewies jammer zeg 
nee inderdaad geen geduld.. alleen had ik deze maand al wel meer geduld dan de vorige toen had ik nog eerder getest. 
Ik ga mij verdiepen in de teunisbloem en tarwekiem om een regelmatigere cyclus te krijgen. Iemand ervaringen?
ervaringen zijn welkom. 

@xxNH
Lieve xxNH,
Ik weet precies hoe je je voelt. Heb precies hetzelfde kwa onregelmatige cyclus gehad. Langste van 47 dagen. Ook kreeg ik in de eerste maanden buikpijn, en gewoon een raar gevoel voor de NOD. Waardoor ik iedere keer dacht. Ja zal het dan zo zijn..
Maar iedere keer werd ik teleurgesteld. Baalde dat ik ongesteld werd, maar opzich ook blij. Dat verklaarde wat dingen.  Op naar de volgende ronde.
Ik ben sinds vorige maand wat ik al vertelde begonnen met teunisbloemolie. Cyclus ging van 47 dagen maar 30 dagen. Met op (vorige maand dag 20 mijn ovulatie)
Ik zit nu op dag 20 en heb een knaller van een ov. Test https://www.mupload.nl/img/cea8x4tyqms.jpg
Even afwachten wanneer en of ik ongesteld wordt. Hoeveel dagen deze cyclus gaat zijn.
Maar ik kan je teunisbloemolie zeker aanraden. Heb ze van de kruidvat. 2 stuks bij het ontbijt neem ik. 
Wel was mijn menstruatie afgelopen maand heel vaag. Dus weet niet of dat met de teunisbloemolie te maken had. 
Ik wilde ook tarwekiemolie slikken. Veel vrouwen wat ik las raakte in die maanden zwanger. Maar heb er toch nog even mee gewacht. Want las ook iets te veel nagatieve verhalen. Als het deze maand niet lukt ga ik het volgende maand toch wel proberen met tarwekiemolie.
Als ik je een advies mag geven uit eigen ervaring. Begin eerst met teunisbloemolie om je cyclus normaal te krijgen en inzicht te krijgen hoe die er dan uit ziet.
sorry voor uitgebreide uitleg haha, maar hoop dat je er wat aan hebt. Want weet precies hoe je je voelt.
Veel liefs xx

[quote quote=10362796]@xxnh en loesewies een negatieve test betekent toch niet automatisch niet zwanger? Sommige testen pas 1 week na nod positief. Zolang je nog niet ongesteld bent is er dus nog hoop toch??[/quote]
Ja, dat is waar! ??

[quote quote=10362772]Net getest, negatief. Is die onzekerheid ook weer weg. Maandag nod en als ik over 1 week niet ongesteld ben test ik wel weer ? dit was ronde 4.[/quote]
Nog even wachten het kan nog.. 

@KimmieX bedankt voor je duidelijke uitleg! En wat heb je een knaller van een test! Over 2 weken hopelijk een andere positieve test in handen?? ik ga voor je duimen. Die van de kruitvat ga ik dan ook aanschaffen als ik ongesteld wordt. Slikken van dag 1 van de cyclus tot aan eisprong toch?
Ik heb me er ook al iets in verdiept en lees ook alleen maar goede verhalen over de teunisbloem olie. Het maakt in ieder geval je cyclus beter voor mij dus korter dat zou bij mij al heel fijn zijn. 

@mammasterretje @Elfje Hoeft inderdaad niet gelijk te betekenen dat de kansen zijn verkeken. Maar nu 12 dpo en weet dan dat de 'kwaaltjes' die ik nu heb niets daar mee te maken hebben. Nu kan ik het weer even van me afzetten en denk ik niet steeds van; zal het? 

@xxNH
Ja ik begin op de eerste dag dat ik ongesteld word, tot aan de eisprong. Vandaag de knaltest. Dus vandaag de laaste 2 pillen ingenomen.

Terug
Bovenaan