NOD oktober 2020

@alittlebit! Wauw, wat een mooie test. Gefeliciteerd ❤ op naar een mooie zwangerschat!
Aardig wat positieve testen deze maand. Is nog hoop haha.

@loesewies heb jij inmiddels nog een keer een test gedaan?
@mumslove ah heel erg jammer! Inmiddels al ongesteld geworden?

@xxnh
Ik heb even 2 maanden met ov testen geuploaded. Dan kan je eens kijken. Van vorige maand en deze maand.
Beide met teunisbloemolie. (De testen wijken niet af van de maanden zonder teunisbloemolie hoor, cyclus werd alleen korter)
Zoals je kan zien bij de test van deze maand zit de piek er snel aan te komen. Verwacht hem dit weekend.
https://www.mupload.nl/img/0398xnxf8mdc.jpg
https://www.mupload.nl/img/ej4cttvevrg5.jpg

@kimmiex 
mijn NOD is pas maandag, dus ik wacht nog maar even. Ik denk dat het (voor mijn lichaam) nog te vroeg is om te testen. 

Wat houd je je ovulatie trouwens mooi bij. :) 

@kimmieX dank je voor de info! 
mij heb ze ook allemaal nog bewaard zodat ik achteraf ook kan zeggen van dat was de positieve test. 

mooi dat je cyclus er in ieder geval korter van is geworden dat is ook mijn doel. Zit nu dan 2 maanden achter elkaar op 40(+). 

ik denk dat ik morgen ochtend een early test ga doen.. maandag NOD. heb liever duidelijkheid dan onzekerheid. 

vandaag ook weer wat krampjes, knoop in je maag gevoel toen ik vanmorgen opstond. Niet echt misselijk. Wel gister wat acne gekregen. 

@xxNH Ik zal voor je duimen! Zo'n lange, onregelmatige cyclus zal wel heel frustrerend zijn. En vooral dat alle symptomen precies op menstruatieklachten lijken. :( 

@loesewies ja echt vervelend is dat. Dan ben je er eerst weken bezig om je eisprong te vinden en dan de dagen aftellen tot nod. Als je regelmatig bent kan je 3/4 dagen richten op eisprong en dan aftellen. Maar nu kan ik het eigenlijk alleen in de eerste 10 dagen van de cyclus wat los laten. 
besloten morgen ochtend te testen heb de testen van telano waarmee je 4-6 dagen voor nod kan testen

Thnx lieve dames!! ❤️ Ik blijf zo af en toe wel een beetje mee spieken als jullie dat goed vinden, benieuwd hoe het jullie vergaat.
@xxNH, mega herkenbaar hoor. Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Mijn LF was ook wisselend, dus ook eerder getest. Het kan dus in ieder geval gewoon. Ik ben heel benieuwd naar je testresultaat. Zal voor je duimen! 

Terug
Bovenaan