NOD oktober 2020

Ik gebruik sinds deze maand ook voor het eerst teunisbloemolie en nu gisteren knal ovulatie test gehad, dus gestopt. Nu begonnen met tarwekiemolie. Vorige maand was mijn slijm bij mijn baarmoedermond mond goed vertelde de gynaecoloog.( toen gebruikte ik alleen tarwekiemolie) 
Nu op het wachtbankje, en over een dag of 10 weer van alles gaan voelen. Hihihi.

Gister positieve ov.test, en vanmorgen was mn temperatuur al omhoog. Aardig snel. Dus zal die dan misschien toch al gesprongen zijn.
Dus vanaf nu ook op de wachtbankje. 
Ik duim met je mee @AstridLynn. We gaan gelijk op!

Vanaf, vandaag kan ik de early testen gebruiken, dus... Helaas witter dan wit. Binnen enkele dagen nog eens testen, maar geloof er niet echt meer in. Volgens mij gaat de innesteling four gezien ik ong 6-7 dagen na mijn eisprong steeds dat ongiachtige gevoel heb. 

@ belgogramano dat zou inderdaad vroeh zijn voor een innesteling..hoop dat je er naast zit.

@ kimmiex wanneer verwacht jij je Nod? We lopen gelijk inderdaad. Door de teunisbloem is mijn eisprong aantal dagen later geworden. Wat ik ook wel weer fijn vind. Misschien dat eitje wat langer kon rijpen, en nu hopen dat mijn ongi gewoon netjes 14dgn later is. En natuurlijk uit blijft....

@belgogermano voor nu heel erg jammer. Verklaard inderdaad wel die krampen 6/7 dagen dpo. :( 
Zolang je niet ongesteld bent/wordt is er nog hoop

@AstridLynn ik heb hem op de 24e gezet. Mijn app geeft 22e aan. En jij? Mijn luteale fase wisseld per keer. Vorige keer maar 10 dagen, daarvoor wisselend van 12 tot 14. 

@KimmieX en @Astrid-lynn ik ga voor jullie duimen ? en ben benieuwd wat de tarwekiemolie bij je gaat doen
  @belgogermano jammer dat de test negatief was, wellicht nog iets te vroeg getest?
Ik zelf heb deze maand geen knaltest gehad maar wel de donkerste tot nu toe mee gaan rekenen. Ik heb nog altijd rekbaar cervixslijm al wel 3 A 4 weken. Soms twijfel is dan ook of de eisprong wel is geweest terwijl ik toen duidelijk een felle steek voelde icm die donkere ovulatietest. 
heb hieronder een linkje naar mijn testen  heb gerekend met de test van zondag 27/9  en maandag 28/9 had ik 's avonds een felle steek links  en de testen die ik daarna deed waren allemaal weer veel lichter  
https://www.mupload.nl/img/8orsaq4rbpn.png

@xxNH aan je tests te zien heb je de 27e inderdaad de piek gehad. Al helemaal in combinatie met je krampen zal je de 28e misschien 29e in de nacht se eisprong hebben gehad

Hoi!
ook ik kan weer mee gaan praten☺️ Super spannend. Wij hebben besloten weer voor een kindje te gaan.. word de 2e als alles goed gaat☺️ Ik heb komende donderdag ongeveer mijn eisprong en mijn NOD is rond 29 oktober. 
terwijl dit de 2e word vind ik het weer erg spannend allemaal?

Terug
Bovenaan