NOD oktober 2020

@TMAAM haha dat zeg ik ook wel eens!! Voor we het weten is het jaar alweer voorbij.. en hebben we hopelijk allemaal een positive test gehad?

Spannend @Dressuurmiep, leuk dat je mee schrijft

hoi dames ik moet eigenlijk wat aan jullie kwijt. ik heb vorige week dinsdag mijn eiersprong gehad en we hebben het heel gezellig gemaakt. nu is het zo dat ik me sinds zondag ochtend erg misselijk voel. het komt met vlagen en is dan weer even weg. ook moet ik ontzettend veel naar de wc toe. ik heb me overgens al laten testen op blaasonsteking. dat was het niet. nu weet ik niet of dit daadwerkelijk al wel kan. maak ik me zelf nou gek of niet.  ik heb vorige week vrijdag ook krampen gehad rondom mijn baar moeder? weet iemand wat dat kan zijn? pfffff word echt gek van mezelf

Hee allemaal,
27 augustus ben ik gestopt met de pil. Mijn vriend en ik gaan dan voor een 1e kindje. Begin september de ontrekking-bloeding gehad. 
Mijn NOD is dan begin oktober. Als de cyclus meteen normaal is.
Leuk om ook met iedereen mee te lezen en spannend! 
Succes iedereen.

@KimKim toen ik van mijn zoontje zwanger was, was ik de week voor nod ook echt ontzettend moe en met vlagen misselijk! Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar zou goed kunnen dat het ermee te maken heeft. Tuurlijk kan je hoofd je ook helemaal gek maken..

Hé dames, wat een grote groep alweer! Ik schrijf ook graag mee deze maand. Ik verwacht mijn eisprong binnenkort, voel al een wat zeurend gevoel dus het zal wel binnen nu en een paar dagen gebeuren. Mijn cyclus is onregelmatig, dus altijd weer even afwachten. Ik temperatuur, dus merk het wel op als het geweest is. 
Het is voor ons de derde ronde voor een eerste kindje, al was de eerste ronde een beetje half werk haha. 
Hopelijk een mooie maand voor velen! :) 

@zomerkind
dankjewel voor je reactie. mijn  NOD is pas 3 oktober dus vind het wat vroeg allemaal. ook begin ik maagzuur te krijgen. zo raar.....

@KimKim
ik snap jou helemaal. Ik heb afgelopen donderdag mijn eisprong gehad. Ook was het erg gezellig. Nu heb ik sinds vandaag ook precies het zelfde gevoel, zo'n bluh gevoel. Ik vindt het zelf allemaal veel te vroeg.. 
Maar even afwachten hoe de komende dagen gaan. 

Terug
Bovenaan