NOD oktober 2020

@goodluck

laten we maar duimen dan. Misschien hangt het in de lucht en kunnen we springen in oktober. Wat is jou NOD? 

@zomerkind, jaaaa spoel maar door haha! ?
@KimKim volgens mij kan dat wel dat je al snel na de ovulatie misselijk bent! Maar ben je al niet verder dan je dacht en is jouw nod ook al niet eerder dan? Aangezien een week geleden je eisprong was? Dan zou je ook over een week je nod hebben toch?
Ik had afgelopen vrijdag 18 sept mijn eisprong, en sindsdien heel erg last van mijn rug, vanochtend was ik heel moe en huilen uit het niets maar goed ik gooi het maar op het werk, spanning en 2 weken van 6 dagen gewerkt... hopelijk een beloning volgend weekend ?

@zomerkind 

spannend die van mij is 3 oktober 

@thaam. Zou het? In heb een cyclus van 26-27 dagen. Ik stond er ook al van te kijken. Volgens de app had ik afgelopen zondag pas mijn eisprong. Maar volgens de ovulatie test was dat dinsdag vorige week al het geval.... 

Gisteren naar de dokter geweest ivm m'n eventuele adenomyose. Doorverwezen naar een gynaecoloog, wachttijd is 40 dagen.. pff! Wie weet ben ik dan wel zwanger hahaha.

@KimKim ja denk het? Mijn nod is namelijk ook zaterdag 3 oktober... dus zou 2 weken daarvoor 19 september (afgelopen zaterdag) mijn eisprong moet hebben gehad. Ik twijfel nu zelf heel erg of het 2 of 3 oktober is omdat mijn ovulatie test vrijdag de piek aan gaf. Dus misschien is mijn nod wel 2 okt. Ik wil mijn menstruatie afwachten tot 4 okt... Lastig zeg!

Terug
Bovenaan