NOD oktober 2020

Ik gebruik de roze van ClearBlue en test vanag dag 9. Mijn eisprong heb ik al op dag 11, 12 en 13 gehad en 2 dagen voordien heb ik een positieve test. Die 2 dagen gaan we dan ook doelbewust vrijen, de rest van de maand "hoeft" het niet.

[quote quote=10363269] Na een positieve ovu test krijg je binnen 24-48 uur je eisprong dus ik zou het indd vanavond nog gezellig maken. Maar in principe zou om de dag voldoende moeten zijn dus ik weet niet hoe vaak jullie het de afgelopen dagen gezellig hebben gemaakt??[/quote]

Zaterdagavond en vanmorgen. 

Als je vanmorgen hebt gevreeën en nu een positieve ovulatietest hebt dan zou het inprincipe genoeg moeten zijn.. maar voor de zekerheid zou ik dan vanavond of morgen nog een keer gaan..

[quote quote=10363290]Als je vanmorgen hebt gevreeën en nu een positieve ovulatietest hebt dan zou het inprincipe genoeg moeten zijn.. maar voor de zekerheid zou ik dan vanavond of morgen nog een keer gaan..[/quote]
ja had vanmorgen vroeg een positieve test en 4 uur later nog een poging gewaagd 

Nou spannend zeg!! Ik duim voor je?
voor mij is het morgen dag 12 dus hoop overmorgen ongeveer een positieve ovulatietest te hebben.. mijn cyclus zit vaak tussen de 25 en 27 dagen.. zo benieuwd! 

[quote quote=10363076]Iemand hier ervaring mee? 2 dagen voor Nod bloed verlies met afvegen. Helder rood bloed met een beetje slijm. Verder nog niks… misschien toch beginnende menstruatie?[/quote]
Had ik ook voor dat mijn menstruatie begon.. 

Terug
Bovenaan