NOD oktober 2020

@loesewies jammer. Hopelijk volgende maand meer geluk. 
@belgogermano ik duim hard met je mee dat je menstruatie weg blijft. 

Hier hoop ik ook dat het weg blijft en dit alleen een gesprongen bloedvaatje o.i.d is. 

Ik lijk wel gek. Net weer naar de wc geweest en nu niks meer van een bloeding of iets te zien. 
Pff maakt me een beetje onzeker. 
Gelukkig niet lang meer tot nod.

Dat het zwaar is om telkens op te schuiven begrijp ik volledig.... het is tot half jaar best te doen, maar alles daarna word het lastiger en moeilijker. Maar goed je kan er gewoon niets aan doen helaas.

Ik heb het ook altijd koud, dus nu hele dagen thee thee thee. Zag ook verhalen over speciale baarmoeder thee. Ken je dat kimmiex??

@poni wat apart zeg. Misschien dan toch een adertje ofzo.

Hier een positieve ovulatietest maar vraag mij nu eigenlijk af wat volgens jullie de beste momenten zijn om het dan te 'proberen'? Direct na de test, vanavond of juist pas de dag erna of heeft het dan geen zin meer?

@Temp
het is het beste om bij een positieve ovulatietest vanavond meteen te gaan vrijen. Morgen kan je wellicht te laat zijn omdat het zaad er even over doet om bij het eitje te komen.
spannend! 

Jammer om te lezen dat sommige van jullie ongesteld zijn, hopelijk lukt de volgende ronde! Ik kan nog niet mee praten over de maandelijkse teleurstelingen, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is. 

Kleine update van mijn kant.
Al ruim 10 maanden van de pil af, en mijn cyclus was meteen erg regelmatig. Maar ik had nooit bewust op mijn ovulatie gelet qua gevoel, cervixslijm etc. Dus toch maar ovulatietesten gekocht voor ronde 1 deze maand.
Mijn eisprong zou afgelopen vrijdag (9 okt) geweest zijn.
- Ben op dinsdag 6-10 begonnen met testen, en t/m gisteren steeds negatief. Ik heb er nog 2, dus test ook nog vandaag en morgen.
- Ik heb ook geen draderig cervixslijm gevoeld/gemerkt.
- Voelde woensdag en donderdag wel wat steekjes in mijn onderbuik maar geen idee of ik dat de rest van de maand ook wel eens voel ;)

Conclusie: Ik ga de komende maanden mijn lichaam goed in de gaten houden qua type cervixslijm, krampjes rondom verwachte ovulatie. Ik weet niet of ik weer ovulatie testen ga kopen

We hebben iig genoeg gesekst, dus wie weet :)

Zijn er dames die niets van hun ovulatie merken?
Qua pijntjes, cervixslijm en/of ovulatietesten?

Anne, ik merkte er vroeger ook niks van hoor! Door er op te letten en via tests te weten wanneer die ongeveer moet zijn, merk ik het nu wel iedere keer.

Ik merk helemaal niks van mijn ovulatie. Het is dat ik test want anders zou ik het echt niet weten. Maar begin je niet te laat met testen en is het misschien al eerder geweest? Welke test gebruik je?

Terug
Bovenaan