NOD oktober 2020

@Loesewies, klopt, gisterr was mijn NOD. Ik heb al sinds vrijdag enorme krampen die voelen als menstruatiepijn denk ik elke keer dat ik ongesteld wordt... maar het lijkt er in de verste verte niet op.
Maar.... als mijn cyclus perfect zou zijn gelijk na stoppen met de pil (9 september de laatste pil gehad), dan zou 11 oktober dus mijn NOD zijn. Alleen nu ben ik dus bang dat ik mezelf voor de gek hou en ik dus gewoon langer moet wachten voordat ik ongesteld wordt.
Ik heb nu besloten dat als de krampen blijven en ik niet ongesteld wordt ik woensdagochtend ga testen. 

Daar nog een vraagje over.. ik heb nu de earlytest van Kruidvat maar hoor ook goede verhalen over die van de action. Welke test raden jullie aan?

[quote quote=10363056]@Loesewies, klopt, gisterr was mijn NOD. Ik heb al sinds vrijdag enorme krampen die voelen als menstruatiepijn denk ik elke keer dat ik ongesteld wordt… maar het lijkt er in de verste verte niet op. Maar…. als mijn cyclus perfect zou zijn gelijk na stoppen met de pil (9 september de laatste pil gehad), dan zou 11 oktober dus mijn NOD zijn. Alleen nu ben ik dus bang dat ik mezelf voor de gek hou en ik dus gewoon langer moet wachten voordat ik ongesteld wordt. Ik heb nu besloten dat als de krampen blijven en ik niet ongesteld wordt ik woensdagochtend ga testen. Daar nog een vraagje over.. ik heb nu de earlytest van Kruidvat maar hoor ook goede verhalen over die van de action. Welke test raden jullie aan?[/quote] Na het stoppen van de pil 1 september had ik ook allemaal klachten maar dat kwam bij echt door het ontpillen. Hopenlijk is het bij jou wat anders ? bij mij duurde het wel 35 dagen voor mijn menstruatie begon. hoop deze keer dat het korter duurt. 

@ FieV
is wel wat vroeg maar het kan!
ik doe het gewoon dubbel op, en ovulatietesten en om de dag vrijen een week lang.. dan kan het bijna niet missen☺️ (Zo ben ik 2 keer zwanger geraakt) 

Iemand hier ervaring mee?
2 dagen voor Nod bloed verlies met afvegen. Helder rood bloed met een beetje slijm. Verder nog niks... misschien toch beginnende menstruatie? 

Poni, geen ervaring mee. Voor een innestelling lijkt het me te laat, zeker als je goed weet wanneer je NOD is.
KAn ook een klein bloedvaatje zijn dat gesprongen is.

Hier is m'n menstruatie stilletjes begonnen. Dus ik schuif door naar november voor ronde 3. :( 

Heel veel succes iedereen, ik duim voor jullie. ?

Loesewies :-(
IK zal je wss binnen enkele dagen volgen.
Alhoewel ik het iedereen hier zo hard gun, merk ik wel dat ik het iedere maand moeilijker heb om door te schuiven.
We zitten nu in maand 8 en ook deze lijkt niet te lukken. Steeds weer die hoop en ontgoocheling

[quote quote=10363080]Poni, geen ervaring mee. Voor een innestelling lijkt het me te laat, zeker als je goed weet wanneer je NOD is. KAn ook een klein bloedvaatje zijn dat gesprongen is.[/quote]
Ja ik dacht zelf ook dat het te laat is voor een innestelling. Ik hou het in de gaten. Anders ga ik mee naar de volgende maand. 

Terug
Bovenaan