NOD oktober 2020

[quote quote=10364577] Sorry ik zeg het zelf verkeerd haha. De dag na je eisprong is dag 1?ik doe ook nog niet zo lang ovulatie testen want voorheen had ik een hele regelmatige cyclus[/quote]
Hmm zuur. Heb ik een LF van 9 dagen. Niet echt lang. Teunisbloemolie gebruik ik al. Volgende maand toch maar tarwekiemolie eens gaan gebruiken.
Nu op 6 dpo behoorlijk wat puisten op mn gezicht, al 3 dagen last van veel waterige afscheiding. En af en toe wat steken in mn buik. Op een of andere manier geen vertrouwen in deze ronde. We wachten het weer af:(

@ KimmieX: misschien past dit beter bij je: https://www.mamaenzo.nl/verhoog-vruchtbaarheid-vitex-agnus-castus/
In gebruik vitex agnus castus nu bijna 2 cyclussen, vanaf de eerste cyclus met gebruik maar 1 puistje en nu 0!! Voorheen kreeg ik telkens puisten op mijn kaaklijn, die als ze weg waren nog lang rood als vlekken bleven. Vanaf dag 4dpo heb ik gemerkt. Ik gebruik t mn voor de pms kwaaltjes en hoop dat de lutale fase langer wordt ipv korter! Ik slik wat extra vitamine E daarnaast.

oja hoeveelste cyclus na stoppen met anticonceptie is dit voor je? En waarom koos je als eerst voor teunisbloemolie? Hoor juist vrouwen met een lange cyclus hierover, daarom durfde ik daar niet aan te beginnen?

@mamasterretje, ik wacht deze cyclus even af. En als ik weer op 9 zit, dan bel ik even de huisarts. Gewoon voor advies.

@mamadtje dit is mn 5e cyclus na een half jaar stoppen met de pil. Ik had een onregelmatige cyclus (langste was 47 dagen) vandaar dat ik teunisbloemolie ben gaan gebruiken. Door de teunisbloem zit ik nu op een cyclus van 30/31 dagen. Dus wel regelmatig nu

@AstridLynn vooral heel veel onzekerheid nu doordat mn luteale fase nog wat korter lijkt te zijn. En als ik mn temperatuur goed bekijk, loopt 4 dagen na de piek ovulatietest past op. Dan zou mijn luteale fase maar 8 zijn.
Verder puisten op de onderste helft van mn gezicht. Echt veel (was iemand met nooit puisten toen ik nog aan de pil zat) wat steken/rommelig gevoel in mn buik. Moet vaker plassen. Geeb gevoelige borsten nog, en denk dat ik dat met mijn mini's echt wel zou moeten voelen. Heb op een of andere manier niet veel hoop deze ronde. 
En jij? ?

KimmieX vervelend dat je er niet veel vertrouwen in houdt. Wanneer zou je nu ongesteld moeten worden dan, volgens je temperatuur? Wat zou die moeten zijn als je wel zwanger zou zijn?
Gisteravond wat steken in de onderbuik,maar verder nog helemaal niets. Ohja de puistjes beginnen te komen. Maar ik moet nog een week wachten.

@AstridLynn 
Dit is mijn temperatuur kaartje van september. Die ziet er netjes uit
http://www.mupload.nl/img/98rc1ex5lmqa.jpg
En deze van oktober.  Die is wat rommelig. Heb op zaterdag 10 okt 11.30 positieve ovulatietest gehad. Soms heb ik 2 dagen achter elkaar positief. Maar nu niet. 
Had het idee dat die zondag sprong. Maar mijn temperatuur ging gaat die pas echt goed omhoog op woensdag de 14e. 
https://www.mupload.nl/img/aekfj5sfe2a.jpg
Heb de 22e mijn NOD. Dus zou een luteale fase zijn van 8. 
Als ik ongesteld word ga ik de HA even bellen. Wat een rommeltje.

Duimen voor jou! Heb je die steken iedere maand? Wie weet teken van innesteling? En de puistjes ook iedere maand?

@AstridLynn net wat bruin bloed bij het afvegen. Ik zit nu op 7 DPO. Hopelijk word ik niet nu al ongesteld. Maar gaan het zien.

Terug
Bovenaan