NOD oktober 2020

@xxNH ik denk het niet. Begon vorige maand ook zo, werd de dag erna ongesteld. Hoop het natuurlijk niet. Maar weet bijna zeker van wel. Morgen HA maar even bellen. Luteale fase van 7 dagen is wel erg kort

@kimmiex dat is raar zeg zo kort, hoop her niet voor je maar vaak mond het wel uit op ongesteldheid helaas.
Ik heb zelf ook het idee dat ik ongesteld word. Zo voel ik me.
Hou je ons op de hoogte? 

Ik laat het jullie even weten morgen. En hoe het bij de HA was.
Denk dat ik daarna even een ronde een pauze in ga lassen van social media. Doet me toch wel veel merk ik.
Lees het nog wel graag  even mee deze maand of het bij jullie is gelukt.
En zal echt voor je duimen AstridLynn 

Hee dames,
Even een vraagje hebben jullie ook wel eens roze afscheiding gehad na het klussen? Wel een 1 uur na die tijd en maar 1 keer. Dit is mijn 14de dag van mijn cyclus..

@AstridLynn wat mamasterretje zeg hoor. De temperatuur kan/moet je eigenlijk meten als je wakker wordt. Nog voordat je op staat. In de ochtend heb je de beste indicatie. Zodra je op staat schiet je temperatuur namelijk al omhoog. Vanmorgen was die bij mij 36.9 en nu 37.6 (even gemeten). Dus dat scheelt nogal wat. 
@elfje nee, nog nooit gehad. Misschien hangt het samen met je ovulatie?

Oh hihihi jullie zijn experts hoor ik. Ik ga het in de gaten houden, mijn nod zou donderdag moeten zijn. Nu al 2mnd cyclus van naar 25dgn en dat zou morgen zijn. Maar mijn eisprong is deze maand aantal dagen later geweest, vandaar dat ik hem op donderdag zet. 

Terug
Bovenaan