NOD oktober 2020

Ik lees braaf elke dag mee, heb niet zo veel om te bespreken. ?‍♀️
KimmieX ik hoop heel erg dat je lutale fase toch wat langer zal worden deze maand!
@ elfje ik heb nog nooit roze afscheiding gehad, alleen bruine.
Spannend Astrid lynn, geduldig afwachten.. zucht.
Hier nog steeds wat buikpijn en soms steken die soms vrij fel zijn, nog paar dagen geduld Pff bah heb t n beetje gehad hahah. Ik wil graag ff n maand zonder eraan te denken, al is dat onmogelijk ..

Mamadetje er niet aan denken en niets voelen zou fantastisch zijn. Maar denk dat je je dag dan echt 24u vol moet plannen, jezelf geen rust gunnen en doorpakken. Maar ik trek zo iets 2 dagen hooguit en dan ben ik op hahaha...
Moet zeggen dat ik hier wel lekker mijn uitlaat klep heb, en me realiseer dar je niet de enige ben. 
@eefje misschien iets te wild gedaan met klussen hihihi. Herken het zelf niet echt.. 

Hee.
Ik heb jullie al paar dagen niet meer gevolgd.
Maar ik wilde even laten weten. Ben inmiddels ongesteld geworden sinds donderdag. Na 45 dagen. Ben eind augustus gestopt met de pil.
Dus vond het vooral spannend wanneer nu die 1e menstruatie zou zijn. Verder ben er nu nog niet getreurd om, nu maar eens mijn cyclus gaan bijhouden.
Groetjes! 

Krokuzzzkelly fijn dat je menstruatie opgang gekomen is. Je cyclussen zullen nog wel wat schommelen nu. Maar dat komt vast goed. Succes de volgende ronde

Hier vanmorgen gemeten en 37.5 weer..  hou het deze dagen in de gaten. Ze zeggen zodra hij daalt word je ongesteld, blijft hij wat hoger dan kan het een zwangerschap zijn 

Dames
Na NOD sept ben ik niet mee verplaatst gezien mijn cyclus abnormaal lang was en ik bij de huisarts voor wat testen ben langsgeweest. De resultaten heb ik nu een 10-tal dagen. Een lichte kans op pcos   En dus voor de zekerheid afspraak maken bij de gynaecoloog. Deze kon pas op 17/12. De dag van de bloedresultaten kreeg ik ook bruine afscheiding (wat normaal is bij mij voor de menstruatie). Sinds zaterdag was dit echter gestopt. Vandaag dan toch maar een zwangerschapstest gedaan en dik positief. (Dit was ronde 10)
ik wou dit hier toch maar even neerschrijven om iedereen een extra hart onder de riem te steken. Het is dus niet altijd het meest logische traject. Deze cyclus (voor de test) heeft dus 70 dagen geduurd ipv 38! Iedereen geef de moed niet op en succes!

Dames
Na NOD sept ben ik niet mee verplaatst gezien mijn cyclus abnormaal lang was en ik bij de huisarts voor wat testen ben langsgeweest. De resultaten heb ik nu een 10-tal dagen. Een lichte kans op pcos   En dus voor de zekerheid afspraak maken bij de gynaecoloog. Deze kon pas op 17/12. De dag van de bloedresultaten kreeg ik ook bruine afscheiding (wat normaal is bij mij voor de menstruatie). Sinds zaterdag was dit echter gestopt. Vandaag dan toch maar een zwangerschapstest gedaan en dik positief. (Dit was ronde 10)
ik wou dit hier toch maar even neerschrijven om iedereen een extra hart onder de riem te steken. Het is dus niet altijd het meest logische traject. Deze cyclus (voor de test) heeft dus 70 dagen geduurd ipv 38! Iedereen geef de moed niet op en succes!

@krokuzzzkelly natuurlijk is het jammer als je ongesteld wordt, maar snap je ook. Als je dan ongesteld wordt, weet je dat het nog werkt. Hopelikl de volgende rondes een wat regelmatigere cyclus.
@Ine wauw meid! Fantastisch zeg. Het bewijs dat het niet onmogelijk is met zo'n lange cyclus! Een fijne zwangerschap gewenst! Gefeliciteerd ❤

Nou dames, afspraak bij de HA staat woensdag. Bel afspraak, want langskomen was niet nodig. 
Gister hele dag bruine afscheiding gehad. Niet veel. Dus had verwacht dat mn menstruatie zou beginnen. Temperatuur vanmorgen was nog steeds hoor. 37.0. En geen bruine afscheiding meer. Denk dat de menstruatie morgen wel zal doorbreken dan. Durf en wil bijna niet hopen (doe je onbewust toch) maar verder 0 andere symptomen. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben gaan we even een vroege test doen. Dat is mijn NOD namelijk. Maar wil dat eigenlijk nog niet aan denken om teleurstelling weer te voorkomen.

@AstridLynn heb je best een hoge temperatuur al smorgens. Hopelijk blijft die toch gewoon hoog! 

Terug
Bovenaan