Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spannend Astrid-Lynn.. voor nu gefeliciteerd!
Ben even afwezig geweest (wel meegelezen hoor ) maar hier vanmorgen ongesteld geworden. Dus ik ga nog een ronde mee.. we gaan nu naar ronde 6! Jammer maar helaas... we zagen het deze ronde ook niet zitten, beide buikgriep gehad rond het moment van de eisprong dus echt veel actie niet gezien ;-)
xxNH misschien met die oliën waar je vaak over leest? Heb er geen verstand van mijn cyclussen zijn vaak juist korter dan gemiddeld.
Justmeangel dankje! ?
Het heeft nog niet doorgezet. Heb af en toe een beetje bruine afscheiding en bij het afvegen is het soms heel licht bruin meer gelig. Dus ik weet niet wat ik er nou van moet denken. Denk toch dat ik vandaag ongesteld zou moeten worden als ik naar de ovulatietesten kijk enzo.
Nog niet ongesteld geworden. Heb mijn laatste test paar dagen geleden gedaan omdat ik ongeduldig ben, was negatief. Denk dat ik morgen action test ga halen en 1 direct gebruiken. Hoop dat de ongesteldheid dit weekend niet door breekt! Morgen hoort mijn NOD te zijn.
Spannend justmeangel! Hopelijk morgen een positieve test!
Ik durf nog niet te testen. Stel het is positief en ik ga daarna weer bloeden dan weet ik dat het weer een miskraam is en dat zou de 3e zijn dit jaar.. Ben daar gewoon heel erg bang voor. Wil het niet zelf gaan uitlokken ofzo. Ik ga denk ik zondag testen op dag 29. Mits het zo blijft natuurlijk.