NOD oktober 2020

Hier vanmorgen toch testje gedaan. Moet morgen ongesteld worden, maar kon niet meer wachten. Hij is helaas nog vrij licht, dus over 2 a 3dgn nog x proberen. En dan hopen dat het deze x wel blijf zitten.   Dit was mijn ronde met teunisbloemolie en tarwekiemolie en eindelijk na 14rronden gelukt.( als het echt zo is)  Stiekem blij, maar ook zo bang....

https://www.mupload.nl/img/34edqr.jpg

@AstridLynn! Was even heel benieuwd naar je! Maar ik zie ook een streep hoor. Een streep is een streep. Maar snap je onzekerheid. Maar ik zeg gefeliciteerd hoor! Heel blij voor je naar al die maanden! Dikke knuf!

[quote quote=10365790]Hier vanmorgen toch testje gedaan. Moet morgen ongesteld worden, maar kon niet meer wachten. Hij is helaas nog vrij licht, dus over 2 a 3dgn nog x proberen. En dan hopen dat het deze x wel blijf zitten. Dit was mijn ronde met teunisbloemolie en tarwekiemolie en eindelijk na 14rronden gelukt.( als het echt zo is) Stiekem blij, maar ook zo bang…. https://www.mupload.nl/img/34edqr.jpg[/quote]
Wauw! Gefeliciteerd

Gefeliciteerd Astrid-lynn! Ik vind hem duidelijk hoor! ?
Ik zit nu op dag 26. Gisterenavond voor het slapen had ik 2 mini sliertjes bruin bloed. En verlies nu ook een beetje bruine afscheiding. Lijkt geen menstruatie, maar wel die sliertjes die ik herken van de miskramen dus ben bang dat het geen goed teken is.. Maar voorlopig nog geen krampen of helder rood bloed. Aaaagh dat wachten is zo verschrikkelijk?

@AstridLynn vooral na afgelopen maand. Je had niet echt een goed gevoel erover. Zo zie je maar :) alsof het allemaal zo moest zijn! 
Wens je snel een duidelijke knaltest en hele fijne zwangerschap ❤

@AstridLynn
Wauw ik zie ook een licht streepje!!! Hopelijk is die over een aantal dagen heel duidelijk! Gefeliciteerd 

Dank jullie wel allemaal.
Hou jullie op de hoogte of goed blijft gaan, laatste keer miskraam gehad. Wat nu te verklaren valt ons de traagwerkende schildklier, en kans is er nu helaas ook weer omdat ik nog maar 1 dag aan de medicatie zit. 

Terug
Bovenaan