Nod oktober 2022

Ja pffff is ook spannend. Kan me goed voorstellen dat je er de zenuwen van krijgt   is de 16e je NOD? 
Ik heb werkelijk geen idee meer. Vorige maand werd ik ongesteld op dag 27. Als dat nu weer gebeurd heb ik een hele korte lf.. :(( en ben terug gaan kijken naar vorige maand. Dat is toen waarschijnlijk ook waarom ik zo'n rare menstruatie had. Maak me nu echt zorgen. Hoop bijna dat ik weer een cyclus van 30 dagen heb. 
 
Hoi allemaal,   Eerder gaf ik aan mee te gaan voor nod oktober aangezien ik in het begin van de week dacht ongesteld te worden. Mijn cyclus was altijd 25 of 26 dagen, maar de vorige ineens 29. Inmiddels zit ik alweer op dag 28 en nog niks. Gisteren helaas een negatieve test, wel beginnen mijn borsten iets gevoelig te worden(dit heb ik normaal met een menstruatie nooit).  Misschien toch nog heel even hoop houden deze cyclus?
 
Ps, mijn gebruikersnaam naam heb ik veranderd (was voorheen vennie & mutsie.
 
Noenoe, de streep lijkt vanavond iets donker dan die van gisteravond maar wellicht wordt hij nog donkerder... Dus nog even afwachten. Verwacht dus wel ergens dit weekend mijn eisprong.
Ik ga gewoon uit van een lf van 14 dagen... Geen idee eigenlijk. Voor het eerst dat ik die ovulatietesten gebruik, dus als deze ronde niet lukt en ik word eerder ongesteld dan weet ik dat mijn lf toch korter is.
Bij 14 dagen dacht ik dan is de 16e mooi om te testen. Dan zit ik sowieso op 13 of 14 dpo ga ik vanuit nav de test vanavond. Ik wil echt niet meer zo vroeg positief testen en dat het dan alsnog mis gaat na een paar dagen.. Al ging het vorige maand waarschijnlijk 2 of 3 dagen na NOD mis...
Hoe zo maak jij je zorgen Noenoe? Want het kan toch best dat je cyclus nu 30 dagen is? Waarom zou je lf korter zijn? Is de ruzie nog bij gelegd met je man? ;)
Spannend mamavanLN!! Welke test heb je gebruikt? Kan natuurlijk dat je ovulatie deze maand later was! 
 
 
@pandalover,
Dat zou zeker kunnen..  ik heb een test gebruikt van testjezelf. Dat merk had ik ook toen ik zwanger werd van de 1e. Twijfel om morgen of zondagochtend  og eens te testen...
 
@ Pandalover ik doe aan tempraturen. Vind ik zelf wat fijner werken dan telkens moeten testen. Mijn nod is 10 oktober. Ben heel benieuwd. 
Tot nu toe bijna geen klachten. Alleen bruin bloedverlies gehad en opeens een schimmel infectie. Dit laatste was de vorige keer 1 van de eerste teken van een zwangerschap bij mij. Maar dat was toen rond de tijd dat ik ongesteld moest worden, dus dat is nu wat vroeg. Het kan dus nog alle kanten op gaan. 
 
@ mamavanLN spannend zeg. Zeker vreemd dat je opeens last krijgt van je borsten terwijl je daar normaal geen last van hebt. Hopelijk is het een goed teken.
 
Terug
Bovenaan