Nod oktober 2022

Hee dames, wat spannend allemaal! Ik klets ook graag even mee! Heb lange en onregelmatige cyclussen dus altijd lastig te zeggen wanneer mijn NOD is. Ik denk dat ik gister m'n eisprong heb gehad (positieve ovulatietest en krampen onderin m'n buik). Dus dan zou m'n NOD 13 oktober zijn!
 
 
Lastig hè als je niet precies weet hoe je cyclus is. Hopelijk is je eisprong idd geweest en heb je die te pakken gehad ?
 
Nou ik maak me zorgen omdat mijn cd sinds stoppen met pil geleidelijk zijn verminderd tot dan de laatste keer 26 dagen. Het ging dus niet op en neer. Maar ga het zien wanneer in ongesteld wordt 
Ruzie was wel bijgelegd maar we hebben alleen donderdag seks gehad want gisteravond is hij op de bank in slaap gevallen en als een zombie naar bed gegaan. Dus nu ben ik daar weer boos over... :
 
Spannend Forpusje en zonnestraaltje!!
Aahhh nee Noenoe! Na een positieve test heb je 24-48u toch?! Dus het zou vandaag ook nog kunnen? En anders was donderdag hopelijk genoeg!
 
 
@noenoe ik snap je frustratie maar positief blijven donderdag kan genoeg geweest zijn
vandaag is mijn test positief denk ik en anders sws morgen!!
 
spannendddd 
 
@noenoe ovulatie is inderdaad 24-48 uur na positieve test en zaadcellen leven ook nog een paar dagen dus het zou zeker wel kunnen deze ronde!


Ik heb nu sinds 2 dagen af en toe een heel klein beetje bloedverlies. Het is echt minimaal en alleen bij het afvegen (sorry voor de details). 
Meer dames die dit wel eens hebben gehad rond de eisprong?
 
@ zonnestraaltje in heb dat ook gehad deze en afgelopen cyclus. Waarschijnlijk is dat een ovulatie bloeding. Komt niet heel vaak voor maar schijnt wel gewoon normaal te zijn.
 
Hoi allemaal! Ik zou ook graag willen meekletsen in dit topic! Mijn vriend en ik zijn sinds mei bezig voor ons eerste kindje en ik heb na het verwijderen van mijn spiraal best een regelmatige cyclus. Deze was de eerste paar cyclussen 27/28 dagen en nu al keer 26 dagen. Wij zitten nu in onze 5e ronde en ik verwacht mijn nod op 8 oktober! Dus nu op het wachtbankje en dat vind ik soms best lastig!
Ik denk dat mijn eisprong vorige week vrijdag is geweest.. Ik gebruik de ovulatietesten van clearblue, de paarse. En deze gaf woensdag een knipperende smiley en donderdag/vrijdag een vaste smiley aan. Ik heb zaterdag voor de zekerheid nog eens getest om misschien te kunnen ontdekken of m'n eisprong al was geweest en toen gaf hij een lege cirkel aan. Dus daardoor verwacht ik dat m'n eisprong op vrijdag is geweest. Heeft iemand nog meer ervaringen met de ovulatietesten van clearblue? 
Ik hoop op goede rondes voor ons allemaal!?
 
Terug
Bovenaan