Nod oktober 2022

Oooh.. sorry hoor voor me mental break down...  was nogal gefrustreerd door die rare cyclus en rare man van me ? 
Maar heb nog eens getest, laatste ov test die ik nog heb en nu isie duidelijk positief. Vandaag dus pas mijn piek. Wordt steeds later geloof ik. 
 
@Noenoe Erg begrijpelijk hoor! Ik denk dat iedereen het fijn zou vinden om op de meest vruchtbare dagen seks te hebben. Jammer als dat door een ruzie dan niet lukt en je kans verkeken lijkt te zijn. Gelukkig heb je vandaag dan toch écht de positieve ovulatietest en kunnen jullie aan de bak! Ik hoop voor jullie dat jullie het ondanks de ruzie toch nog gezellig kunnen maken en dat dit jullie ronde wordt!☺️ Heel fijn dat je nu je piek hebt gevonden! 
 
Nou nu snap ik er dus niks meer van!! Ik verwachtte dat mijn ovulatietest vanavond knal positief zou zijn maar nu is het streepje ineens lichter dan gisteren en eergisteren?!
Zou mijn piek dan toch geweest zijn? Ondanks dat het streepje niet zo donker is geweest als de controle streep?
Moet zeggen dat de steken/krampen in mijn buik vandaag ook wel zo goed als weg zijn!
Wat denken jullie? 
 
@Pandalover lijkt idd erop dat je donderdag/ vrijdag gepiekt hebt. Is toch ook om gek van te worden. 
@Minimin hoe staat het met jouw test?
@ Zonnestraaltje hoe is je bloed verlies nu?
@kleinwonder, denk dat je wel goed  zat idd met rond vrijdag eisprong. Is een spannende week voor je dan! Ga je wachten tot nod met testen?
 
@kleinwonder hier hetzelfde verhaal. Ook vanaf mei begonnen voor ons eerste kindje. Meteen regelmatige cyclussen, maar toch wil het tot nu toe niet lukken. Deze ronde ga ik voor het eerst aan de slag met de ovulatietesten van clear blue. Me ovulatie "hoort" volgens mij berekeningen 6 okt te zijn. Morgen ga k beginnen met testen want ik de piek niet wil missen.
Dames, hoe "vroeg" van te voren beginnen jullie met de ovulatietesten? 

& wat spannend voor iedereen zeg. Hopelijk snel positieve berichten
 
Terug
Bovenaan