Nod oktober 2022

Oooh meen je niet Noenoe! Zul je net zien!!
Nouuuu... Ik ga er toch nog in geloven!!! Ik denk niet dat mijn piek al geweest is! Eindelijk zie ik een echt streepje, al is hij nog niet even dik. Wellicht morgen?!!
Zal zo een foto uploaden! 
Heb jij al ontdekt hoe je dat doet Rijstkoker? 
Zul je hier net zien dat manlief zaterdag op zondagnacht weg is. Maar hij zei al : aah dan doen we vrijdagavond, zaterdagochtend en dan weer zondagavond?! Haha! Hopelijk komt het dan goed! 
Hoe is het bij de anderen?
Spannend bij jou Forpusje!
Er was ook iemand hier met 4 okt nod toch? Ben even de naam kwijt... Ben benieuwd hoe het daar gaat! 
 
Dames... Volgens mij ben ik zwanger! Ik kan het zelf bijna niet geloven!
Het is wel nog heel pril (mijn NOD zou 4 oktober zijn), maar ik krijg meerdere tests positief terug. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zal proberen te schetsen wat er de afgelopen dagen gebeurd is (helaas zonder foto's, want al mijn berichten met foto worden niet gepost om de een of andere reden :-/)
8 DPO: ik deed 's ochtends een test omdat ik heel raar bleef dromen over zwangerschap, positieve tests, mijzelf met een dikke buik... Heel realistisch. Ik werd dus vroeg wakker en wilde vanwege die dromen testen, ondanks dat het nog heel vroeg was. Ik heb getest met een Easy@Home 10 MIU/ml strip. Binnen de afleestijd was deze niet positief (of misschien echt heeeeel licht, bijna niet zichtbaar), maar een aantal minuten daarna, toen ik uit de douche kwam zag ik toch echt een roze (!) lijntje. 
9 DPO: weer die rare dromen, weer 's ochtends vroeg getest met Easy@Home 10 MIU/ml strip, en weer hetzelfde: net iets buiten de wachttijd een roze lijntje. Duidelijker dit keer. Toen ik 's avonds laat terug kwam van werk nog een keer getest, en deze lijn leek zelfs al iets donkerder dan de ochtend.
10 DPO (vandaag): vanochtend binnen de tijd zowel op de Easy@Home 10 MIU/ml strip als op een sensitest dipstick 25 MIU/ml licht rozen positief! Zou dit het dan zijn? Daarna meteen zo'n Clearblue 'plus-vorm' test gedaan met blauwe inkt, maar ik denk dat die nog negatief of anders zeeeer licht is.
 
Wat denken jullie? Ik heb ooit wel eens gelezen dat tests met roze inkt soms gevoeliger zijn dan blauwe, maar weet niet of dat een fabeltje is. Jullie toevallig ervaringen met de gevoeligheid van Clearblue zwangerschapstests vs Easy@Home of Sensitest? Ik heb de Clearblue met wekenindicator maar even gelaten voor vandaag, die wil ik denk ik pas doen als ik ook daadwerkelijk een plusje op de iets goedkopere Clearblue zie. 
 
 @ rijstkoker.   Die van 10miu vertrouw ik voor de nod niet maar die van 25 miu wel. Dus het ziet er positief uit voor je. .
Voorzichtig gefeliciteerd. ?
Waarschijnlijk over een paar dagen een knaller.
 
Waaahhh rijstkoker gefeliciteerd! Dat klinkt heel goed inderdaad!!
Ik heb vorige maand ook op 10dpo positief getest met kruidvat 2v5 test dus het kan zeker hoor! En ook meer dan logisch dat hij dan nog zo licht is. Zal even kijken of ik nog de foto heb van mijn testen toen. De eerste was dus 10 dpo.
Spannend hoor! Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan! 
 
Terug
Bovenaan