Nod oktober 2022

Mijn bloedverlies blijft hetzelfde, alleen een klein beetje met het afvegen. Ben benieuwd hoelang dit kan duren, nog nooit eerder gehad rond ovulatie. Had vanmiddag ook echt soort menstruatiekrampen maar dat is nu ook weer weg. 
@noenoe wat fijn dat je nu je piek gevonden hebt! Het weekend maar even gezellig maken dus ?
@pandalover lijkt inderdaad dat je piek donderdag/vrijdag is geweest? Hoe waren de streepjes in je vorige rondes ook lichte streepjes of wel donkerder? Misschien voor de zekerheid nog even doortesten? 
@nolamichelle ik heb lange en onregelmatige cyclussen dus ik begin altijd vroeg met testen om ovulatie niet te missen. Als je ovulatie 6 okt verwacht dan zit je wel goed als je nu begint met testen. Succes! 
 
Zonnestraaltje: het is pas de eerste keer dat ik de ovulatietesten gebruik. Bij mijn eerste zwangerschap 1 ronde gebruikt van de action, die werd ook niet heel donker, die ronde wel zwanger geraakt. Bij de 2e zwangerschap in 1x raak zonder testen en nu dus voor het eerst deze sensitest ovulatietesten omdat ik wil weten wanneer mijn NOD is na de vroege miskraam....
Maar ja nog niet veel wijzer dus GRRR. Toch maar uitgaan van een NOD van 16 oktober denk ik 
 
@Pandalover Het lijkt er inderdaad op dat je piek donderdag/vrijdag is geweest. Iemand die ik ken had ook altijd minder donkere streepjes, maar wel altijd een eisprong. Ze werden bij haar gewoon nooit zo donker als de controlestreepr, maar ook zij is zwanger geworden dus het is niet erg als ze niet zo donker worden. Het kan dus echt! Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het voor jezelf er niet duidelijker op wordt wanneer je nu wel of geen piek hebt. Ik denk inderdaad deze ronde donderdag en vrijdag aan je testen te zien. 
@Noenoe Inderdaad een spannende week! Ik merk dat ik ook veel meer op het forum zit hoe dichter ik bij m'n nod kom. Ik heb in vorige rondes weleens voor m'n nod getest, altijd negatief. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat ik pas mag testen als ik niet ongesteld ben geworden. Ik ben anders toch bang om teleurgesteld te worden als hij wellicht voor m'n nod positief is en ik daarna toch ongesteld word. Zoals sommige van jullie ook is overkomen, dit lijkt me vreselijk!? Ik heb ook geen zwangerschapstesten meer in huis dus de verleiding is minder groot. Als ik 8 oktober niet ongesteld ben geworden, dan ga ik 9 oktober naar de winkel om een test te kopen en testen.
@NolaMichelle Ja ik vind het ook lastig hoor! Ik ben wel vanaf mei al met ovulatietesten begonnen. Ik ben best wel een perfectionist en heb graag dingen onder controle? Dus ook hier meteen maar mee begonnen. Helaas is het dus niet zo dat je met een regelmatige cyclus, sneller kans hebt om zwanger te worden, want ja dat blijkt wel uit onze situaties. Ik denk dat als je morgen begint met testen, dat je dan wel goed zit! Dan zal je je piek niet missen denk ik. Heb jij anti conceptie gebruikt of had jij van jezelf al zo'n regelmatige cyclus? 
 
 
 
 
Goedemorgen allemaal!
@zonnestraaltje ik was deze keer vroeger begonnen maar dit is pas de 2e ronde Lastig te zeggen wanneer ik voel nu meestal een beetje krampjes en dan denk ik ojaa het begint.
@pandalover super lastig ook! Ik kan t nietecht  zien denk dan ook donderdag en vrijdag de piek !
 
@noenoe dit is mijne vandaag! Dag 17 lekker laat dus.. wanneer is dan mijn NOD?
 
 
 
@pandalover ja klopt! Maar ik heb altijd al lichtere streepjes en jij niet echt dus het kan echt wel dat jij je piek hebt gehad minder donker! Op die foto van jou zie je duidelijk die 2 dagen donker 
 
@panda ik denk dat je piek nog moet komen. Ik heb altijd 1 week voor mijn eisprong dat die ietsjes donkerder word en daarna weer licht. En uiteindelijk de week erna knalt die.   Ik zou toch nog even door testen  ik vind dit geen piek.
Hieronder een foto met wat ik bedoel  
 
Terug
Bovenaan