Nod oktober 2022

Voel me gewoon normaal eigenlijk. Niet echt symptomen ofzo. Denk soms wat gevoelige borsten te hebben maar dat kan ook inbeelding zijn
 
Oké dames dilemma ik heb even jullie hulp nodig. 18 oktober had ik in mijn hoofd maar ik heb dan twee belangrijke afspraken dus dat doe ik maar niet. Officieel is het 16/ 17 oktober maar 15 oktober heb ik een etentje met vrienden voor een verjaardag met alles erop en eraan wat zeg jullie de 15e gewoon testen ?
 
@minimin ik zou gewoon met een vroege test eerder testen!!
Hier net toch de testdrang niet kunnen weerstaan en zie een heel vaag streepje.. niet voldoende om m'n man te overtuigen dat ik zwanger ben hahah, en mezelf ook nog niet helemaal.. morgenochtend weer testen.
Zo spannend dit
 
[quote quote=10585052]@minimin ik zou gewoon met een vroege test eerder testen!! Hier net toch de testdrang niet kunnen weerstaan en zie een heel vaag streepje.. niet voldoende om m’n man te overtuigen dat ik zwanger ben hahah, en mezelf ook nog niet helemaal.. morgenochtend weer testen. Zo spannend dit[/quote]
Hahah, je zei zondag, toch? ;) spannend
 
 
Hoe verander je trouwens je gebruikersnaam?
 
@molliee wat spannend zeg! Hopelijk loopt het op. Wanneer is jou nod?
@miniMin ik zou dan denk ik ook gewoon wat eerder testen, alleen dan wel met een extra gevoelige. Maar ergens zou ik die dan denk ik niet durven te vertrouwen, stel hij is negatief. Je hoort zo veel verhalen over dat je soms wat later positief test. 
 
 
Bedankt voor de lieve reacties allemaal! Ik heb een hoop leuke dingen op de planning staan dit weekend dus dat is dan wel weer erg gezellig! En dan doe ik er zeker wat extra drankjes bij hahaha. 
@Mollie Oeeh wat spannend! Ik hoop voor je mee dat het streepje duidelijker wordt! 
@Forpusje Wat goed dat het bij een beetje is gebleven! Hopelijk blijft dit zo en wordt je niet ongesteld! Mijn vorige cyclus had ik 3 dagen van tevoren een klein beetje bloed en daarna stopte het ook. Helaas toch 3 dagen daarna ongesteld geworden, maar wie weet hoe het voor jou zal aflopen! Ik duim voor je mee!
 @Gebruiker10407842 Dit klinkt allemaal erg positief! Ik hoor vaak van mensen als ze geen klachten hebben dat het dan juist goed is. Maar dat kan natuurlijk ook voor iedereen anders zijn! Heel spannend! Ik duim voor je mee! 
 
Terug
Bovenaan