Nod oktober 2022

@Noenoe Ja het is echt lastig als je zo dicht bij je nod zit, dan ga ik in ieder geval bij alles nadenken of het een mogelijke zwangerschap of toch de menstruatie is. Ik heb nog niet getest en dat was deze keer ook niet nodig.. Helaas net ongesteld geworden, twee dagen eerder dan verwacht dus m'n cyclus zit nu nog maar op 24 dagen deze maand.. Het is nog wel maar een klein beetje bloed maar wel echt helder rood en ik heb nu ook echt wel aanwezige buikkrampen. Dus ik denk dat dit inderdaad echt m'n menstruatie is. Toch echt weer even teleurgesteld?
@Forpusje Oooh wat spannend! Dat had ik gisteren inderdaad ook en ik ben helaas net ongesteld geworden. Dus ik hoop voor jou op een positiever resultaat! Ik ga voor je duimen dat dit niet je menstruatie al is! 
 
 
Dag allemaal,
Ik lees ook even mee met jullie! 
Voor degene die zwanger zijn, gefeliciteerd! Voor de anderen duim ik mee.
Ik zit zelf in mijn 3e ronde en mijn NOD is 11 oktober. Cyclus is rond de 26-30 dagen met een gemiddelde van 28 dagen.
De afgelopen twee maanden had ik op de 10e en 13e dag van m'n cyclus m'n eisprong en deze maand weet ik het niet zeker. Ik doe geen testen, maar voel het normaal gesproken altijd. Deze maand kreeg ik op de 27ste in de avond een lichte steek en op de 29ste best veel buik -en rugpijn. Ik denk dus dat m'n eisprong toen was en dat maakt het op de 18e dag in m'n cyclus.
Nu heb ik de afgelopen twee dagen (6-8 dagen na vermoedelijke eisprong) regelmatig lichte menstruatiekrampen in m'n buik gehad. Het voelde zwaar aan met een beetje krampen.
Temperatuur is normaal rond 35.9. De 30ste was het 36.3 en vanochtend 36.7. 
Verder heb ik geen symptomen, dus we duimen dat de buikkrampen de innesteling was.
Groetjes 
 
Ah balen zeg kleinwonder.
Ik hier ook wat gerommel in mn buik en meer afscheiding, ben benieuwd wat de komende dagen gaan brengen, zondag voor het eerst testen denk ik..  
 
@kleinwonder wat balen!! Begrijp je teleurstelling heel goed. Dikke knuffel!
@Forpusje hoe is het nu? Heeft het door gezet of toch positief??
@gebruiker klinkt goed!! Duimen! Dinsdag testen?
@mollie spannend!! Duimen voor zondag!
Hier hopelijk a.s. zaterdag ongesteld zodat we gauw door kunnen naar de volgende ronde (even kort samen gevat na miskraam even lichaam rust geven) maar lees en duim wel met jullie mee dat het voor jullie deze ronde al raak is! 
 
Terug
Bovenaan