Nod oktober 2022

Oh wat spannend allemaal! Fijn dat het inderdaad maar een klein beetje was Forpusje, dat klinkt dan positief!
Minimin: met de kruidvat 2v5 kan je echt al een paar dagen voor NOD testen, die is super gevoelig. Hele fijne test vind ik zelf!
Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet...
2 weken terug eerste ovulatietest gedaan met licht streepje. Een week terug ook die 2 lichte streepjes. Als 1 van deze momenten mijn ovulatie was dan nu dus 13dpo of meest waarschijnlijk 6/7dpo.
Maar ik ben zooo moe. Al 2 avonden super vroeg naar bed. Nog steeds gevoelige borsten en een droge mond. Ik weet het gewoon niet.... Maar met 6/7dpo kan dat echt nog niet... En ik durf dus serieus geen test te doen. Ik wil niet weer teleurgesteld worden. Of dat hij negatief is. Of dat hij positief is en het alsnog misgaat. Maar aarggg ik word echt gek!! 
 
Pandalover , super lastig omdat je echt niet weet wanneer je piek nou was.. spreek met jezelf een datum af als je dan nog niet ongesteld bent te testen! Denk dat dat fijn is en wat rust geeft
 
Haha ja Minimin ik had de 16e met mezelf afgesproken maar dat voelt nog zoooo ver weg... Aan de andere kant : als ik wel zwanger ben dan maakt het ook niet uit of ik het nu weet of over een week.. Maar jaaa..
 
 
Even een update!
 
Rijstkoker zwanger
Kaat zwanger 
Kleinwonder 8 oktober :(
Forpusje 9 oktober 
Gebruiker 10407821   10 oktober 
Molliee 11 oktober 
Eline met een droom 11 oktober 
Noenoe 12-14 oktober 
Pandalover 16 oktober 
Minimin 16 oktober (maar gaat voor 18 okt haha)
Froetie 19 oktober 8u
MamavanES 19 oktober 
 
Terug
Bovenaan