Nod oktober 2022

Hoi dames! 
 
Ook ik doe deze ronde weer mee. Ik las al even mee. Vorige maand helaas weer mislukt. 
Wij zijn nu sinds juni bezig voor een 2e kindje. 
 
Mijn nod zou de 11de moeten zijn. 
 
Liefs 
 
Hoi dames! 
 
Ook ik doe deze ronde weer mee. Ik las al even mee. Vorige maand helaas weer mislukt. 
Wij zijn nu sinds juni bezig voor een 2e kindje. 
 
Mijn nod zou de 11de moeten zijn. 
 
Liefs 
 
@Tmaam ik heb mij vergist: NOD is de 10e, dus kan al eerder testen! Wellicht dat ik t morgen al doe met een test die 5 dagen eerder kan.
 
@kleinwonder wat ontzettend balen! 


Ik zit nog steeds te wachten op een positieve ovulatietest. Normaal cyclus van 28 dagen dus had 'm gister verwacht, helaas niks en vanochtend wederom niet... Wel last van krampjes waardoor k voorheen dacht dat dat mijn ovulatie was (voordat ik testen gebruikte). Inmiddels dag 16 van me cyclus. Gebruik de clearblue testen.. morgen maar weer een poging, inmiddels wel beetje gefrustreerd ?
 
Hej NolaMichelle ik had deze maand ook pas op cd 16 een positieve ovtest. Had de moed al opgegeven. Maar blijven proberen. Heb je ook geen lichte streepjes gehad?
 
@noenoe nou dat geeft ergens hoop. Fijn dat het toch gelukt is om je ovulatiesprong te vinden. Hoe voel je je nu? Ik gebruik de clearblue testen dus er moet een smiley in het schermpje komen. Tot nu alleen een O dus hopelijk morgen dan ?? 
 
Kun je niet als je hem open maakt zien of het streepje al donkerder word nolamichelle.
Ik heb altijd een wisselende cyclus dus de ene keer heb ik een positieve ovulatie test op dag 21 en de andere keer op dag 14. Of ertussen in.   Gewoon doortesten je gaat  hem vast nog wel vinden ?
 
Terug
Bovenaan