Nod oktober 2022

@froetie dat is puur op basis van me "normale" 28 dagen cyclus wat altijd klopte. Vandaar dat ik het nu dus niet echt weet. Maar indd op basis van wat jij zegt zou het dan 23/24 zijn, ben benieuwd. 
 
Tmaam ik denk het wel. Ik had vorige ronde een negatieve test omdat ik op mijn nod teste. Ik vond dat zo teleurstellend dat ik liever wil wachten. Heb alleen net een verkoudheid te pakken. Als dat erger wordt en ik verlang naar neusspray dan wordt dat een ander verhaal haha. Dan ga ik wel eerder testen als het uit blijft. Ik wil namelijk geen neusspray gebruiken stel het is wel raak. Mijn temp is vandaag wel flink omhoog gegaan, maar dat kan ook komen omdat ik me gewoon niet zo lekker voel. 
Kleinwonder wat balen zeg! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak.
 
Forpusje: ik heb neusspray menthol van otrivin, die mag je ook als je zwanger bent!! Had daar toevallig naar gekeken.
Ging gisteren lunchen en toen dacht ik ook maar nou ik neem geen carpaccio haha. Ondanks dat ik dat onwijs lekker vind en nog niet eens een positieve test heb maar goed je weet het nooit he ?
NolaMichelle: fijn in ieder geval dat je je piek gevonden hebt!
Minimin: ja heel gek maar ik heb deze maand dus nog geen testdrang... Weet niet of dat wat zegt haha. Maar bij mijn eerste 2 zwangerschappen (die dus goed gingen) op 12/13 dpo getest omdat ik niet meer kon wachten. Vorige maand dus rond 10/11dpo en nu denk ik echt.. Ik zie het wel. Ik wacht gewoon tot de 16e als ik nog niet ongesteld ben. Dat is dag 36 van mijn cyclus en hij heeft nog nooit langer geduurd dan 35 dagen. Wel nog steeds zere borsten, ontzettend moe en beetje last van onderbuik gerommel met uitstraling naar mijn liezen. Ergens echt goeie hoop (wat ik bijna niet durf uit te spreken) en als het niet gelukt is een hele grote teleurstelling denk ik.. Dus probeer mezelf te beschermen ?
 
@nolamichelle   als je eisprong dit keer later is moet je ook later gaan tellen ? kan altijd weleens dat je een andere cyclus hebt als die normaal wel regelmatig is 
 
@Pandalover dank je wel voor de tip. Die ga ik maar eens aanschaffen.
Ik hou daar stiekem ook wel een beetje rekening mee met wat ik eet, wanneer mijn eisprong is geweest. Ben ik niet de enigste.
 
Hoi allemaal,
Ik heb even alles meegelezen. 
Mijn cyclus is niet helemaal constant, mijn NOD is waarschijnlijk rond 24 oktober. Eisprong heb ik ergens rond dit weekend.
Ik zit er over te denken om de volgende ronde misschien gebruik te maken van temperatuur meten of ovulatietesten als het nu niet lukt. Dit wordt onze 3e of 4e ronde (ik heb het niet helemaal bijgehouden vanaf het begin, we zijn gewoon gestopt met anticonceptie)?
 
Terug
Bovenaan