Nod oktober 2022

Ik kon het vanmorgen toch niet laten om niet te testen. Mijn temperatuur was vanmorgen niet normaal hoog voor mijn doen. Nu ben ik ook erg verkouden, maar normaal reageert mijn temp daar niet op. En aangezien we nu op 14 dpo zitten was ik nieuwsgierig of die temp te maken zou hebben met een zwangerschap of toch met de verkoudheid. 
Nu heb ik dus getest en werd de test niet positief binnen de 5 minuten maar wel daarna. Het is wel echt een tuurstreep, maar wel roze. Volgens mijn man staat er niks, maar ik zie het toch echt wel duidelijk. Dit had ik nou niet verwacht. Ik had eigenlijk gehoopt op een echte positieve test of echt helemaal blanco (ook na 5 minuten). Nu ga ik dus echt twijfelen en weet ik nog niet waarom mijn temp zo hoog is. Toch maar als negatief beschouwen? 
 
[quote quote=10585145]Ik kon het vanmorgen toch niet laten om niet te testen. Mijn temperatuur was vanmorgen niet normaal hoog voor mijn doen. Nu ben ik ook erg verkouden, maar normaal reageert mijn temp daar niet op. En aangezien we nu op 14 dpo zitten was ik nieuwsgierig of die temp te maken zou hebben met een zwangerschap of toch met de verkoudheid. Nu heb ik dus getest en werd de test niet positief binnen de 5 minuten maar wel daarna. Het is wel echt een tuurstreep, maar wel roze. Volgens mijn man staat er niks, maar ik zie het toch echt wel duidelijk. Dit had ik nou niet verwacht. Ik had eigenlijk gehoopt op een echte positieve test of echt helemaal blanco (ook na 5 minuten). Nu ga ik dus echt twijfelen en weet ik nog niet waarom mijn temp zo hoog is. Toch maar als negatief beschouwen?[/quote]
Ze zeggen dat je het na 5 minuten moet aflezen, dus geen idee. Die van mij bleef witwitwit ;)
 
Hahah en bedankt he Minimin, ik ben uiterst serieus hoor! En wil verder gewoon een positieve test PUNT ?
Elinemeteendroom: tja het kan het begin van een menstruatie zijn of wellicht een innestelingsbloeding? Spannend!
Gebruiker10408041: meestal is de pijn die je voelt het groeien van het eitje. Dus wellicht dan 6 of 7 oktober eisprong gehad? Dan 14 dagen erbij op tellen kun je officieel testen.
Enne... Voelsprieten meteen uit hier, volgens jouw duidt dus veel afscheiding op een evt innesteling? Hier gisteren en vandaag dus weer enorm veel! Variërend van heel waterig tot wit klonterig. Pfff.. 
 
Oooohhhh Forpusje!! Foto?! :)
Welke test heb je gedaan? Ik weet dat de kruidvat 2v5 dus veranderd is in vergelijking met een paar jaar terug. Toen had ik binnen een minuut of eerder positieve test en vorige maand ik hield het niet meer en ineens na paar minuten dus wel positief. Hij schijnt er nu langer over te doen (meteen opgezocht natuurlijk ?)
Ik had pas paar dagen na NOD een knaller toen met die test.. Wist jij je ovulatie nou wel zeker? Ben het helemaal kwijt haha 
 
Terug
Bovenaan