Nod oktober 2022

Hi dames, jeetje wat een updates en wat onhandig bij te houden en reageren he in dit forum.
Mijn streep was vanmorgen duidelijker dan gister dus lijkt de goede kant op te gaan.
Voel me ook enorm zwanger, heel herkenbaar van de vorige keer! Zo spannend.
 
Molliee van harte gefeliciteerd!! Ik heb er denk ik helemaal overheen gelezen. Wat fijn dat de test ook oploopt. Dat geeft denk ik toch een fijn gevoel.
 
Molly dat vind ik nou ook.. Heb zoveel gemist lijkt het wel en lastig om overzicht te hebben dan. Maar voor jou gefeliciteerd!
Ik probeer de dagen maar een beetje door te komen. Morgen 7 dpo. 

 
Gefeliciteerd Molliee! Wat fijn dat ze op lopen! Wat heb je voor symptomen?! :) en hoe snel had je die?
Zouden katten trouwens iets aanvoelen? Ik hoop het zo.. ? Mijn kat ligt al 3 nachten strak tegen mij aan en ik hoef maar te gaan zitten en hij ligt op schoot ? zo super  aanhankelijk is hij normaal nooit haha! 
 
Dankjewel dames! Symptomen die ik heb: Gevoelige en meer gespannen borsten Zeer levendige dromen Trek im rauwe sperziebonen, hahaha terwijl dat helemaal niet gezond is, überhaupt niet Wat vlaagjes misselijk  Heel duidelijk innesteling gevoeld op 9 dagen dpo Speldenprikjes in mn buik En verder een gevoel van ik ben zwanger haha, lastig uit te leggen maar voel me anders en eigenlijk was de test dus meer bevestiging van wat ik al wist. Het gekke is dat ik dat gevoel al echt 2 dagen na ovulatie had, terwijl dat volgens mij helemaal niet kan. Zo spannend allemaal en heel bijzonder het de eerste ronde is gelukt, zat vanmiddag dankbaar met tranen in mn ogen met zn 3tjes denkend aan volgend jaar met zn 3e en mn kleine meisje grote zus als alles goed mag gaan!
 
Hoi dames! 


Ik wil ook graag mee kletsen!
 
Wij zijn momenteel ook bezig voor ons eerste kindje!
 
Ik ben op 20 september gestopt met de pil en al kort erna had ik mijn eerste menstruatie die 4 dagen duurde. Ik gebruik zelf ook een cyclus app. Ik zou eigenlijk volgens de app als mijn cyclus zou kloppen en 28 dagen zou duren op vrijdag 7 oktober mijn eisprong gehad hebben.
 
Nu had ik heel gek op woensdag 5 oktober erge buik krampen alsof dit de eisprong had kunnen zijn.
 
Nu heb ik sinds gisteren weer deze krampen maar dan heel anders en een stuk lager. Ook erg last van hoofdpijn en last van veel afscheiding. 


Ik heb wat onderzoek gedaan en dit zou dus eventueel eerste tekenen kunnen zijn van een innesteling. Nu wil ik niet teveel hopen maar het zou in theorie dus wel kunnen en dat mijn eisprong dan eerder geweest is. 


Wat zouden jullie denken? Ik weet ook niet wanneer ik zou kunnen testen ik lees op veel andere topics dat sommige een vroege innesteling gehad hebben en het dus wel zou kunnen.
Groetjes! 
 
Goedemorgen dames! 
 
Mollie gefeliciteerd! Wat leuk! 
 
Ik heb dinsdag mn nod. En mn testdrang begon te komen. Maar heb nog geen testen in huis. Bewust.. omdat vorige maand iets te vroeg getest.. en werd van een licht streepje toch nog een mentruatie. 
 
Maar nu wordt ik dus wakker met bloed in mn urine. 
Niet echt zo'n menstruatiebloed. Maar echt zo heel dun licht waterig.. ( sorry voor de details)
Dus weet niet of ik nu ineens 2 dagen te vroeg ongesteld ben..
Of dat het iets anders kan zijn? 
 
Voel me ook echt al een paar dagen niet helemaal top. Waardoor ik dacht.. er is al een hoop gaande in mn buik. 
 
Maar ben nu dus een beetje in de war
 
Terug
Bovenaan