Nod oktober 2022

Pffff ik ben nog steeds niet ongesteld! Heel irritant! Want ik wil door naar de volgende ronde ? 
we hebben wel seks gehad op de dag van de eisprong maar hij is niet in mij klaar gekomen (sorry voor de TMI?) maar negatief.
Nu is deze cyclus weer in een keer 30 dagen! ???
 
@pandalover ja ik weet mijn ovulatie vrij zeker. Ik heb inderdaad de kruidvat 2 voor 5 gedaan. Ik krijg helaas het streepje niet goed op de foto. De vorige keer dat ik met deze test positief testte was op 16 dpo. Dat was een dikke knaltest. Geen idee of ik toen anders ook zo vaag getest zou hebben op 14dpo. Ging er vanuit dat het nu ook wel duidelijk zou zijn, omdat het de vorige keer zo duidelijk was. De ronde hiervoor had ik ook op 14 dpo getest met ochtend urine alleen die bleef echt spier wit. Misschien is dit dan toch een indroogt streepje. Als ik over 3 dagen nog niet ongesteld ben ga ik weer testen, maar ben bang dat we door moeten naar de volgende ronde
 
Ik had ook veel afscheiding tijdens de innesteling, heb m ook heel duidelijk gevoeld na 3 dagen getest en een heeel vaag streepje die nu steeds donkerder wordt per dag, woensdag de clearblue tekst test doen, die bewaar ik nog even haha.
Bij de vroege testen heb je na je NOD ook pas een echt knalstreep en is hoe eerder je test ook vaag hoe vager 
 
Paniek hier!!!! Ik begrijp er nu ECHT niks meer van!! Als ik uit ga van die 2 ovulatietesten die donkerder waren zit ik nu op 8dpo.. Vandaag dus continu wat steken onder in mijn buik richting mijn lies.
Ik ga net naar de wc en 1 sliertje rood in mijn urine en donkerbruin bij afvegen!!! Maar even serieus.. Als ik nu dus ongesteld word... Was dan toch mijn allereerste ovulatietest positief?!! Die op CD13? Terwijl deze lichter was dan die 2 andere streepjes! Hoe kan het dat hij dan een week later weer 2 dagen streepje gaf? :O
Of zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Op zich wel op 8dpo denk ik... Maar dit heb ik nog nooit eerder gehad?! Echt ik kan wel janken... Snap er echt niks meer van... 
 
Lieve dames! 
Mijn vriend en ik hebben gisteren een goed gesprek gehad en er toch voor gekozen om iets minder 'écht' bezig te zijn met onze kinderwens. Ik merk bij mezelf dat ik bewust en onbewust toch meer mee bezig ben dan dat ik mezelf soms wijs maak. Hierdoor zit m'n hoofd vaak vol en ben ik veel aan het malen. Hier wil ik vanaf en daarom gaan we alles even over een andere boeg gooien. Ik heb m'n app om m'n cyclus bij te houden verwijderd en ben van plan m'n ovulatietesten ook niet meer te gebruiken. Ik wil gewoon het spontane weer een beetje terug krijgen en lekker van het leven genieten zonder alsmaar te denken 'wat als' en hiervoor dingen te laten. Dit betekent natuurlijk niet dat ik mezelf nu elk weekend lam ga drinken, maar dat ik zeker niet zoveel ga laten staan als wat ik de afgelopen maanden wel heb gedaan. Hopelijk lukt het mij om het wat meer los te gaan laten. Onze kinderwens is zeker nog heeel erg aanwezig, maar we willen even een paar maanden probeerden hoe het gaat als we (en voornamelijk ik) er niet constant mee bezig zijn. Hopelijk geeft dit meer rust. Ik zal dus minder of zelfs een tijdje niet actief zijn op het forum. Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben! Groetjes van mij!☺️
 
@pandalover ben heel benieuwd of het doorgezet heeft ?? Ik heb sinds gister ook steekjes rechts onder in mijn buik.. 7pdo vandaag dus 8.
 
kleinwonder ik snap je heel goed hoor ! Moet wel leuk blijven natuurlijk? heel veel genieten nu dus en wie weet zien we je snel voorbij komen 
 
@kleinwonder heel begrijpelijk! Wat relaxter erin staan en go with the flow. Je hebt gelijk ook. En misschien zien we je over een tijdje wel terug. Zwanger en wel ?
@pandalover, jeetje wat een gedoe idd! Kijken hoe het de komende dagen gaat  een innesteling op 8 dpo zou kunnen. 
Ik ben vandaag 8 dpo. Begin nu ook wel testdrang te krijgen. Dacht vanmorgen een zweem van misselijkheid te hebben en gevoelige borsten maar kan ook gewoon menstruatie hormonen zijn. 
 
Terug
Bovenaan