Nod oktober 2022

@Pandalover mijn ovulatie was 16/17 oktober. Door de negatieve test wel echt de hoop opgegeven en in mijn hoofd door naar de volgende ronde. Wij hadden deze ronde echt elke dag in mijn vruchtbare periode seks, op de dag van de eisprong zelfs 2 keer. Maarja, volgende ronde maar om de dag proberen haha. Kijken wat werkt. Zit ook al aan de granaatappelsap. Tsja.... kijken hoelang ik dit volhou. 
Ik merk dat het testen met ovulatietesten bij mij het beste gaat in de ochtend, dan heb ik ook het minste gedronken en kan ik het beter bijhouden. Maar ik test zelf in de ochtend en avond en heb het op die manier heel goed in kaart! Had 15 oktober echt een positieve test. Allebei de streepjes heel duidelijk. Werkt voor mij in ieder geval fijn. Vind de testen van de action heel fijn werken. Welke gebruik jij? 
Fijn om ergens te lezen dat ik niet de enige ben die zo gek wordt van al die emoties.. maar ook zo zonde eigenlijk. Het zou zo leuk moeten zijn.. maar met de focus erop toch minder leuk en loslaten dat gaat niet als de omgeving komt met allemaal zwangerschapsaankondigen haha. Liever vandaag dan morgen. 
 
Hahah ja precies Noenoe gewoon maar het beste van maken!
Kaat je begint toch te tellen vanaf 2 dagen na positieve ovulatietest? Dus dan zit je vandaag op 10dpo? Dat kan echt nog hoor!!
Weet niet welke zwangerschapstest je gebruikt hebt? Ik gebruik alleen maar kruidvat 2v5 (ook bij mijn andere zwangerschappen) en testte dan vanaf 11 dpo ong positief maar wel heeeel licht.
Ik gebruik de ovulatietesten van sensitest. En dan ook nog eens die gevoelige. Dus ik ben benieuwd. Ik zou ook liever 's ochtends testen maar hoe doen jullie dat dan met werk? Ik zit dinsdag, woensdag en donderdag op kantoor. Werken jullie thuis? Of zitten jullie met een bekertje en test op de wc op kantoor? Haha lig nu wel in een deuk, zie het voor me :) 
 
Oja Kaat je bent nog vroeg hoor. NOD is de 30e?  Ik zou de hoop nog niet opgeven.
Ben ook benieuwd hoe iedereen dat doet met testen?
Ik werk ma t/m woe ook op kantoor. Vandaag doe ik het in de avond. Ga proberen morgenochtend vlak voordat ik de deur uitga nog een tweede plasje te doen. 6u de eerste en 715u de 2e ofzo. Als dat lukt... en dan testen. 
 
@Pandalover & Noenoe, super lief dat jullie meedenken! Als ik een beetje terugkijk in de app dan heb ik altijd 11 dagen na ovulatie dat ik ongesteld wordt...... en met de klachten ben ik benieuwd... maar ik zal nog even hoop houden en afwachten! Ik heb de early gebruikt van CB, die zou het nu eigenlijk al kunnen aangeven (5 dagen voor de menstruatie begint zeggen ze...). Voor mij is dit echt helemaal nieuw natuurlijk, nog nooit zo de focus op gehad tot 4 maanden geleden.. 
Sensitest ken ik niet....werkt dat fijn? 
Ik werk veel thuis, dus voor mij iets makkelijker haha. Maar in de ochtend moet ik vaak wel plassen als ik wakker word, dat gebruik ik dan voor de test. Jullie? Zo een bakje mee naar werk is ook weer wat haha... maarja alles kan ;P. 
 
Nee niet met de eerste. Maar idd met de 2e wel. Daarom probeer ik die 2e er nog uit te krijgen in de ochtend haha. Maar dat doe ik alleen maar als ik 2 x op een dag test. Dat ga ik nu waarschijnlijk morgen en overmorgen doen. 
 
Wel goed om te weten, maar gelukkig test ik nog in de avond ook! Afgelopen keer zelfs ochtend/middag en avond getest. Kreeg daardoor echt een heel goed beeld. Dit keer wel even minder testen. Dus goed dat ik dit nu weet haha. 
 
Terug
Bovenaan