Nod oktober 2022

Oh Minimin en Noenoe spannend bij jullie!
Nou vanmorgen toch best wel wat bloed al is het nog steeds oud bloed. Als ik in de app invul dat mijn menstruatie begonnen is geeft hij een ovulatie aan op zaterdag 24 september.. Toen was de test toch hartstikke wit. Vrijdag 23e was er wel een licht streepje. Ik vind het zo raar...
Verder ook totaal niet de klachten die ik normaal bij een menstruatie heb zoals hoofdpijn en last van mijn nek... Voel nog steeds gerommel onder in mijn buik. Maar ga er inmiddels maar wel vanuit dat ik gewoon ongesteld ben... Ineens dus een week kortere cyclus, dat is dan weer minder erg haha.
Vanaf aankomende ronde dan maar vandaag cd10 ovulatietesten doen. Kijken of dat wat oplevert.. 
 
Wat vervelend panda ?ook dat je niet weet wanneer je nu je ei hebt gehad  dit was je eerste ronde met ovulatie testen ?
Misschien de gevoelige proberen ?
 
Ja bij mij eerste zwangerschap (4 jaar geleden) wel 1 ronde ovulatietesten gebruikt van action. Daar werd het streepje ook niet net zo donker maar was het donkerste streepje uiteindelijk wel mijn ovulatie. En nu dus blijkbaar niet.. Want vorige week die 2 dagen waren donkerder dan die van 23 sept. Stomme testen!!! ? Misschien inderdaad maar de gevoelige proberen. En wellicht is mijn cyclus nog wel van slag door de vroege miskraam.. Zou het kunnen dat ik überhaupt geen eisprong gehad heb? Of word je dan ook niet ongesteld? ? Ik ben me ook een partij duizelig vanmorgen, niet normaal.
Wat een ellende dit... 
 
Ja echt vervelend pandalover. Het kan wel zo zijn dat je hormonen nog aan het stabiliseren zijn. Op welke cd zit je nu? 
 
Ik zit nu op cyclusdag 29 al denk ik dat ik vanaf vandaag weer als dag 1 moet tellen.. 
Normaal is mijn cyclus altijd tussen 30-35 er dan nog eerder in de buurt van 35, maar nu dus ineens 28..
 
@wat frustrerend zeg!! Niet te doen toch?
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, ook zo frustrerend! Zo lijkt alles nog verder weg. ?
 
Terug
Bovenaan