Nod oktober 2022

Ik zit ook op dag 13, heb Kruidvat gehaald maar die blijft witter dan wit. Terwijl ik bij Sensitest gisteren nog een licht lijntje zag pffff. 
Straks nog maar een Sensitest. Nog maar even doortesten dan. 
Pandalover alweer op dag 18! Ja pf die cyclussen zijn ook om gek van te worden. 
Ja misschien wel gemist en dat je cyclus korter aan het worden is? Dat had ik tenminste na stoppen met de pil. Van 35 dagen na laatste ronde 27 dagen. 
Nou ben blij dat het bij iemand wel goed gaat @Forpusje :) 
 
Oh noenoe en alle anderen... wat ontzettend spannend! 


ik wil heel graag een foto uploaden maar denk dat hij steeds niet geplaatst wordt door een spamfilter op het forum misschien? Klopt het dat je eerste afbeeldingen goedgekeurd moeten worden? Ik kan jullie hulp goed gebruiken namelijk maar daar moet je de foto van zien ?
 
Rijstkoker: als je op Google zoekt naar foto op forum zetten dan heb je verschillende sites waar je de foto upload en dan heb je vervolgens een link die je hier gewoon kan plakken. Ik ben wel heel benieuwd naar je foto!
Noenoe: nou wat stom zeg!? Je wordt er toch echt gek van. Ik heb net weer mijn test gedaan, en ik lijk dus nu wel een streepje te zien.. Maar nog steeds niet duidelijker dan het streepje van vrijdag. Echt heel raar. Heb ook continu wat krampen /steken onder in mijn buik. Herkennen jullie dit van rond je ovulatie?
Nu zit ik niet naar streepjes te turen op een zwangerschapstest maar op een ovulatietest... 
 
@Pandalover, hier ook sinds maandag wat steekjes in mn buik, ik denk dat ik maandag of gister mijn ovulatie heb gehad.
Erg grappig dat we trouwens hebben afgesproken we het tot eind jaar beetje op zn beloop zouden laten en geen testen zouden doen maar ik zo mega allert ben op ieder signaal en er weer zo mee bezig ben en het zo graag wil als met onze eerste dochter.
Het is echt zo als je besluit als je het wilt, je het ook echt meteen wilt.. misschien toch ook maar gaan testen vanaf volgende maand?
 
@ Pandalover jij had afgelopen cyclus toch een vroege miskraam? Nu ik je symptomen lees dan herken ik deze ook erg van de eerste cyclus na mijn miskraam. Het kan namelijk zijn na een miskraam dat je cyclus nog een beetje van padje af is en dat deze dus opeens korter of langer is dan normaal. Rond mijn eerste eisprong na de miskraam kreeg ik opeens ook kramp en continu steken, terwijl ik dat voorheen nooit zo heb ervaren. Ook opeens spotting rond de eisprong. En de periode tussen de eisprong en nod hele vreemde klachten die ik anders ook niet had. Ik herkende mijn eigen lichaam niet meer. Nu bij de tweede ronde na de miskraam merk ik dezelfde klachten weer als bij de eerste keer alleen een stuk minder heftig. 
 
@pandalover 
Ik weet t ook niet , test je elke dag rond hetzelfde tijdstip? Vorige keer had ik hem cd11 en zit nu al op cd14 maar mijn cyclus is echt nog onregelmatig hoor.. hoop dat je hem 1 deze dagen toch nog vindt! 

@noenoe ben ook heel benieuwd naar jou testjes !! 


hoop dat we hem snel vinden :)
 
Nou Kruidvat test had vanmorgen licht streepje.. vanavond nog maar een Sensitest tegenaan gooien. Zal toch morgen of overmorgen moeten gebeuren lijkt me. Laat ik  nou net in een ruzie met manlief zitten dus is nog maar de vraag of er seks inzit vanavond. Heb er al geen zin meer in pffff
 
Terug
Bovenaan