Nod oktober 2022

Hoi Allemaal,
 
Ik denk dat ik me hier ook mag aansluiten. Wij gaan voor onze 2e. Mijn NOD zit er nu aan te komen, maar verwacht niet dat het nu al raak is aangezien ik al wat menstruatie achtige/ trekkend gevoel onder in mijn buik heb. Dit was voor ons de eerste ronde, hopelijk lukt het de volgende ronde. Mijn cyclus was heel regelmatig tussen de 25 en 26 dagen. Afgelopen keer ineens 29 dagen. Nu dus even afwachten, zit vandaag op dag 24. 
 
Hoi hoi!
Ik word gekkkkk!
Heb de hele dag al heel veel afscheiding, beetje wittig. Lijkt rekbaar. Dus je zou zeggen vruchtbaar slijm? En ik heb dus sinds vanmiddag ook een beetje zeurderige krampen /steken.. 
Nog steeds zijn de ovulatietesten hartstikke wit! Hoe dan?!
Zou ik alsnog een paar dagen voor mijn eisprong zitten, dat ik het alleen voel groeien of iets? Maar dan nog.. Niet eens een licht lijntje.
Zouden die testen gewoon niet bij mij werken of zo? Terwijl dit al de gevoelige zijn van sensitest..
Hoe is het bij jullie met de ovulatietesten? 
 
[quote quote=10583310]Hoi hoi! Ik word gekkkkk! Heb de hele dag al heel veel afscheiding, beetje wittig. Lijkt rekbaar. Dus je zou zeggen vruchtbaar slijm? En ik heb dus sinds vanmiddag ook een beetje zeurderige krampen /steken.. Nog steeds zijn de ovulatietesten hartstikke wit! Hoe dan?! Zou ik alsnog een paar dagen voor mijn eisprong zitten, dat ik het alleen voel groeien of iets? Maar dan nog.. Niet eens een licht lijntje. Zouden die testen gewoon niet bij mij werken of zo? Terwijl dit al de gevoelige zijn van sensitest.. Hoe is het bij jullie met de ovulatietesten?[/quote]
Hier schiet het ook niet op. Amper een streepje vanavond. Denk toch te kort vantevoren teveel gedronken ofzo. Nog maar doortesten. Anders haal ik morgen nog snel Kruidvattesten ter check. 
 
Goedemorgen , ik zit op dag 13 en nog geen positieve streep! Wel kramp en van alles dus denk dat hij er wel aan zit te komen 1 deze dagen :) 
 
@pandalover ik heb altijd een licht tweede lijntje volgens mij heeft dat te maken met de hoeveelheid lh ofzo! Zodra ik een positieve heb zal ik hem hier ook uploaden! Gewoon lekker door blijven testen en zal zeker om de dag sex hebben ?
 
Ik heb mijn derde temperatuursverhoging gehad vandaag! Dus mijn eisprong is geweest. Mijn nod is 10 oktober. Het lange wachten is aangebroken.
 
@ Pandalover als je normaal gesproken minder afscheiding hebt, zou ik er vanuit gaan dat je nog een eisprong zou moeten krijgen en dat je nu juist in een vruchtbare periode bent waarin je elk moment een eisprong kan krijgen. Vooral ook omdat je nog geen positieve test hebt. Wat ik vaak bij mezelf merk is dat het vruchtbare slijm verdwijnt vlak voor of tijdens mijn temperatuur verhogingen. 
 
En Noenoe : nog andere testen gehaald?
Minimin: ben benieuwd wanneer hij positief is!! Bij mij dus nog steeds geen streepje, echt heel apart. De eerste test van vrijdag had tenminste nog een licht streepje, sindsdien echt wit!
Spannend Forpusje! Nu maar hopen!! :)
Dank voor je reactie. Ik heb nog steeds witte afscheiding inderdaad. Sinds gisteren en vandaag weer. Zit inmiddels op cyclusdag 18. Zou toch echt wel ergens rond nu mijn ovulatie verwachten?!! Mijn cyclus is nl tussen de 30 en 35.
Vind het zo vreemd dat er zelfs nog helemaal geen streepje komt. 
Vraag me steeds meer af of ik hem toch gemist heb vorige week (dat vrijdag nog het "restantje" was) maar kan me dat eigenlijk ook niet voorstellen.
Of de test is toch ineens vanavond of morgen positief uit het niets. Of de testen werken niet bij mij, kan dat ook? ?
 
Terug
Bovenaan