NOD Oktober 2023

Haha jaa heel vervelend! Vannochtend werd ik wakker met flink hoofdpijn. Ik ben nu 6 dagen voor nod en vanwege de hoofdpijn toch nieuwschierig. Zou ik een early test proberen?
Hi. Early test heeft ook nadelen he. Als ie positief is en je toch op je nod ongesteld word is dat een enorme tegenvaller. Had je het dan willen weten? Aan de andere kant kan het ook negatief zijn en test je evt later pas positief.

Hoi allemaal, Ik sluit mezelf ook graag aan. Mijn nod is ongeveer binnen nu en 4 dagen denk ik. Ben helaas heel onregelmatig. Hier meerdere dames last van? Dit is voor ons ronde 1spannend weer.

Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, Ik sluit mezelf ook graag aan. Mijn nod is ongeveer binnen nu en 4 dagen denk ik. Ben helaas heel onregelmatig. Hier meerdere dames last van? Dit is voor ons ronde 2 spannend weer.
Hi San,

Ik ben de laatste tijd ook onregelmatig ongesteld, ik heb wel gelezen en door testen ook er achter gekomen dat je menstruatie altijd 14 dagen na je eisprong is, je eisprong kan later zijn maar menstruatie is altijd 14 dagen erna...

Dus als je met ovulatie testen je eisprong heb gevonden dan kan je 14 a 15 dagen erna rekenen voor menstruatie....

Het heeft mij enorm geholpen om te weten wanneer mijn menstruatie weer een paar dagen later verschuift...en om niet te denken dat ik overtijd ben...

Sensitest is betaalbaar en accuraat voor ovulatie testen

Even niet op het forum gekeken dus het lijstje niet meer bijgewerkt sorry ! Mijn NOD is 30 oktober Ipv 1 november iets eerder positieve ovu test gehad deze maand. Heb sinds gister echt meeegaaa zere borsten echt niet prettig! Die heb ik normaal niet zó erg wel wat gevoelig richting menstruatie maar herken dit alleen van toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Maar probeer me er niet te veel aan vast te houden! Toen had ik last van meer afscheiding (heb ik nu niet) en ook zere borsten ook al zo vroeg en op dag 6 duidelijk innesteling gevoeld (ook nu nog niks gevoeld) Maaarrr ik weet dat het ook gewoon niet zo kan zijn! Nog een weekje wachten spannend!!

Hi San,

Ik ben de laatste tijd ook onregelmatig ongesteld, ik heb wel gelezen en door testen ook er achter gekomen dat je menstruatie altijd 14 dagen na je eisprong is, je eisprong kan later zijn maar menstruatie is altijd 14 dagen erna...

Dus als je met ovulatie testen je eisprong heb gevonden dan kan je 14 a 15 dagen erna rekenen voor menstruatie....

Het heeft mij enorm geholpen om te weten wanneer mijn menstruatie weer een paar dagen later verschuift...en om niet te denken dat ik overtijd ben...

Sensitest is betaalbaar en accuraat voor ovulatie testen
Super fijn te weten heb ze al in huis :) hoop natuurlijk stiekem dat het niet nodig gaat zijn maar voel gewoon prima dus denk dat ik naar de volgende ronde kan.. we wachten het nog maar even af ! Bedankt voor je reactie!

Even niet op het forum gekeken dus het lijstje niet meer bijgewerkt sorry ! Mijn NOD is 30 oktober Ipv 1 november iets eerder positieve ovu test gehad deze maand. Heb sinds gister echt meeegaaa zere borsten echt niet prettig! Die heb ik normaal niet zó erg wel wat gevoelig richting menstruatie maar herken dit alleen van toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Maar probeer me er niet te veel aan vast te houden! Toen had ik last van meer afscheiding (heb ik nu niet) en ook zere borsten ook al zo vroeg en op dag 6 duidelijk innesteling gevoeld (ook nu nog niks gevoeld) Maaarrr ik weet dat het ook gewoon niet zo kan zijn! Nog een weekje wachten spannend!!
Oehh spannend! Hoop het voor je houd ons op de hoogte :)

Hoiii,
Ik heb nu een early test gedaan 2 dagen voor NOD en hij was meteen positief! Is dit een goed teken of moet ik afwachten tot 25-26e?

Terug
Bovenaan