NOD Oktober 2023

Hoiii,
Ik heb nu een early test gedaan 2 dagen voor NOD en hij was meteen positief! Is dit een goed teken of moet ik afwachten tot 25-26e?
Ik denk dat je er nu al wel vanuit kan gaan dat je zwanger bent las ook in het andere topic dat de test opgelopen is de afgelopen dagen dus dat is een goed teken! Gefeliciteerd!
 
Bleeh! Hier vandaag echt al kramp en steken het kan natuurlijk een innesteling oid zijn maar heb er een hard hoofd in! Voelt een beetje als anders :(, dag 22 vandaag nog maar 5 dagen te gaan tot NOD maandag… echt niet vol te houden dit!! Wil zaterdag pas op zen vroegst testen als het me lukt zo lang te wachten :p
 
Bleeh! Hier vandaag echt al kramp en steken het kan natuurlijk een innesteling oid zijn maar heb er een hard hoofd in! Voelt een beetje als anders :(, dag 22 vandaag nog maar 5 dagen te gaan tot NOD maandag… echt niet vol te houden dit!! Wil zaterdag pas op zen vroegst testen als het me lukt zo lang te wachten :p
Echt verschrikkelijk he? Al dat wachten. Hopelijk heb je goed nieuws en anders komt het goed dat weet ik zeker
 
Terug
Bovenaan