NOD op kerst, wie nog meer?

quote: nanking reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-12-2006 14:30:19'));

NOD lijst kerstkindjes...

Datum??
(??) Debby - ronde 1 - 2e kindje
(14-26 december) Mamaloe - 3e kindje

21 december
WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje

22 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
Estelle (Iris) 27 jaar ronde 2 1e kindje (volgens ov.test deze maand geen eisprong????)

24 december
Marjolein - 26 jaar - ronde 3
(24-27 december) Bianca - 26 jaar - 2e kindje

25 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje
Hunternl -
J_J - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje

26 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje JAAAAAAAAAAAA RAAAAAAK BINGO!!!!!!!!!!
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
Marian24 - 24 jaar- ronde6-1e kindje (helaas rd op 23 dec.)
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo - 27 jaar -ronde 6 - 1e kindje

28 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje
Heidi - 29 jaar - ronde 1 - 3e kindje
HOI   zoals jullie zien heb ik mijn naam bij gewerkt met een raaaaaakkkkk. ik ben ZWANGER.
er staan nu 2 dikke strepen.
wat een mega kerstkado en dat precies hetzelfde als 2 jaar geleden, mijn geluk kan niet op.
ik ben uitgerekend op 4 september (wanneer alles goed gaat natuurlijk) en van mijn zoontje was ik dat toen op 5 september.
heeft die paranormale man toch gelijk gehad met zijn knipoog.
helemaal super
sorry voor mijn enthousiasme, maar het moet er even uit.
voor de dames die eerdaags testen, heel veel sterretjes toegewenst en voor de andere dames, zet hem op met de volgende klus ronde.
ik blijf jullie in de gaten houden
dikke kus christel

Ha  Marian,

Balen hoor!! Kop op he nu met de feestdagen. Wie weet een prachtig begin van het nieuwe jaar eind januari!!

Ik heb ook nog niet echt goed nieuws.
Vanmorgen getest maar he-le-maal niets wat op een streepje lijkt. Balen hoor!
Volgens manlief zegt dat allemaal nog niets omdat morgen pas m'n NOD is (in tegenstelling tot andere maanden is hij nu er ineens helemaal van overtuigd dat t raak is..)

Blijft dus nog even spannend. Heb mezelf gezegd dat ik nu pas 2e kerstdag weer mag testen. Moeilijk hoor!

Groetjes, Olivia

hoi christel,
Gefeliciteerd, dat wordt een hele gezellige kerst hihihi!!
ik zag in de lijst staan dat je je NOD pas 26 dec zou hebben, ik heb op precies die zelfde dag mijn NOD maar denk dat ik nog maar niet test, Ik wit niet dat je zo ver vantevoren al kon testen?!
Geniet ervan!!

Iedereen die negatief nieuws heeft gekregen op naar de volgende eisprong... sterkte.

Iedereen die nog moet testen.. even volhouden nog..

Toch fijne kerstdagen allemaal..

Groetjes Debby

Ha dames, hoe staat het er mee? Fijne feestdagen gehad?
Ik wel maar wel hele spannende.. Had officieel eerste kerstdag NOD maar tot op heden geen rode duivels. Maar gisteren wel een negatieve test..
Kan dus nog alle kanten op.

Ben benieuwd hoe t met jullie is!!

Groetjes Olivia

hoi olivia, ik had al een beetje na zitten zoeken of jij erhgens anders al geschreven had en al iets meer wist, tot op heden dus nog niet???
zet hem op he meid!!!!!
ik hoop dt er snel meer dames zichzelf in het september 07 hoekje melden.

hallo meiden

hoera ik ben zwanger   heb vanmiddag een test gedaan en gaf aan dat ik zwanger ben geweldig wat spannend   ik hoop dat 2007 ook voor jullie een vruchtbaar jaar mag worden liefs marianne

hoi allemaal.

nou bij mij zijn de rode duivel de 23e alweer gekomen dus op naar de volgende ronde wie heeft er rond de 21e de nod??
en nanking gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

groetjes bianca

Marianne gefeliciteerd!!
wat fijn voor je... en nu lekker genieten!!

Bij mij zouden de  de 26e moeten komen maar er is nog steeds niks te bekennen!!!
Maar ja ze zullen we later komen omdat het pas de eerste ronde is na het stoppen met de pil.
Het zou toch wel heel sterk zijn he!!

Terug
Bovenaan