NOD op kerst, wie nog meer?

hoi hoi

Wil me ook nog even(beetje laat) aanmelden op de NOD-lijst.
zal me ff voorstellen: ben Heidi 29 jaar, 1e ronde 3e kindje.
op 28 december Nod.

is misschien erg snel en hoop ik ook teveel, maar had maandag na het klussen meteen het gevoel dat het raak is en dit gevoel heb ik ook bij onze 2e gehad en was het ook zo. maar heb ook een beetje mentruatiepijn heel licht maar het is er wel en ik vraag me wel af wat het allemaal kan zijn.

vind het erg gezellig hier trouwens.

groetjes heidi

hoi heidi,
dat gevoel van die menstruatie pijn had ik de afgelopen dagen ook, ik weet dat als ik zwanger ben ik afgelopen zaterdag bevrucht ben.
ik herken het gevoel ook van mijn vorige zwagerschap
toevallig ben ik vanochtend met  een vriendin  naar een paranormaal iemand geweest, het was voor die gene's paard. deze man kende ik ook, ben er al vaker geweest. net voor we weg gingen gaf hij mij een dikke vette knipoog en ik vroeg, oja?? is het waar?? ik twijfel nog, maar hij zei me niet te twijfelen en alles goed kwam, meer kon hij niet zeggen, omdat mijn vriendin erbij stond.
het was voor mij overduidelijk en ik moet zeggen, die man heeft nog nooit ongelijk gehad, dat heeft hij me al te vaak laten zien.
dus.... we hebben goede hoop

NOD lijst ongeveer 25 december

21 december
WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje

22 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
Estelle (Iris) 27 jaar ronde 2 1e kindje (volgens ov.test deze maand geen eisprong????)

25 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje
Hunternl -
J_J - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje

26 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
Marian24 - 24 jaar- ronde6-1e kindje
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo -

28 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje
Heidi - 29 jaar - ronde 1 - 3e kindje

Zo het wordt alweer spannend voor een aantal van ons!!
Succes nog even met geduld hebben!! Hoop op deze lijst achter elke naam een SMILEY te zien aan het einde van het jaar!!!

En Christel, ik hoop het ook echt voor je dat het raak is!! Zeker als je nu dat zelfde gevoel hebt!!
Over die paranormale man, ik wil  je niet ontmoedigen maar een vriendin van mij is ook naar  zo'n man geweest. Ze was al 5 jaar bezig, en die man hield maar vol dat ze zwanger was  zelfs van een tweeling! Gelukkig is ze inmiddels zwanger geworden (niet van een tweeling)  maar wel duidelijk een flinke tijd later dan dat die man het zei. Misschien ligt het er ook aan dat ik niet zo voor deze praktijken ben, dat ik er wat sceptisch tegenover sta.  Hoe dan  ook,  uiteraard hoop ik voor je dat het wel zo is!!!

hoi allemaal!

ik ben hier nieuw zal me ff voorstellen ik ben bianca en ben 26 en heb al een dochter van 4 en we zijn bezig voor een tweede weet alleen niet in welke ronde ik zit maar ik verwacht mijn nod rond kerst tussen de 24 en de 27 dus ik zit weer lekker in spanning of het deze maand raak zal zijn of niet het zal wel leuk zijn natuurlijk maar goed je heb het niet voor het zeggen he!! was dat maar waar dan ging het wat makkelijker
nou ik hoop dat ik welkom ben op deze forum.
en zijn er al meiden bij die het gevoel al hebben dat ze zwanger zijn ik ieder geval niet maar dat had ik met mijn eerste ook niet ik zie het wel stiekum blijven hopen.

groetjes bianca

tuurlijk ben je welkom bianca, hoe meer zielen......
ik heb al wel het gevoel dat ik zwanger ben, ben mega moe en dat was bij mij de vorige keer ook
moet stiekem bekennen dat ik vanochtend een test heb gedaan en ik meende een heel licht streepje te zien, morgen nog maar eens, eigenlijk ben ik nog te vroeg, maar je weet maar nooit.
ik word gek van die spanning.

he nanking,

succes morgen!!! ik hoop voor je dat je een dikke streep ziet!!!!

Hallo allemaal

Ik heb zaterdag 24 dec mijn NOD, we zijn nu 4 maanden bezig en het is ronde 3. Had vanmiddag een beetje bruin/roze afscheiding maar nu niks meer. Mocht ik niet ongi worden dan wil ik tot oud en nieuw wachten met testen. Heb geen zin meer om telkens voor niks te testen en met een rood hoofd bij de kassa van de drogist te staan met een zwangerschapstest. En dan ook nog de drogist helemaal aan de andere kant van de stad, stel ik kom een bekende tegen. Dit is toch te gek eigenlijk.

Nou iedereen Succes!!!!
Marjolein 26 jaar.

Hoi, ik ben mamaloe, we zijn in aug begonnen met een poging te wagen voor kindje 3!

Mijn NOD schommeld nu tussen 14 dec en 26 dec. En op dit moment zit ik dusop dag 35 en er is nix te bekennen.

Veel suc6 allemaal!

Terug
Bovenaan