NOD op kerst, wie nog meer?

als je gewoon door klust olivia, zit je goede dag er vanzelf wel tussen, toch???

Ha Christel,

Ja dat is natuurlijk wel  weer zo, dat de juiste dag er dan vanzelf een keer tussenzit. Maar ik baal er wel een beetje van. Had juist gedacht deze maand iets meer zekerheid te hebben over de juiste tijd. En stiekum vind ik het ook wel een beetje veel om een maand lang om-de-dag..., of zeg ik nu iets raars?  Maar vooruit, het is voor het goede doel.

Aan de andere kant kan het inderdaad natuurlijk best zo zijn dat ik inderdaad m'n eisprong nog niet gehad heb. In de afgelopen maanden kreeg ik  vanaf ongeveer halverwege de cyclus vollere  borsten (en ik maar denken: ja ik ben zwanger - NOT) en nu heb ik die nog steeds niet dus wie weet, moet het echt nog komen.

Afwachten maar dus. En hoe is t met jou?
Groetjes Olivia

wat raar zeg, het lijkt me toch dat je je eisprong nu toch al wel gehad hebt. wanneer ben je begonnen met die ovulatietesten??
voor mijn vorige zwangerschap had ik ook ovulatietesten en daar was ik al heel vroeg mee begonnen, nu bleek dat precies op tijd, want ik had toen direct na mijn ongi al een eisprong, later bleek dat ook te kloppen, op de ego van 12 weken, bleek mijn kindje al een week verder te zijn. zo zie je maar, een eisprong hoeft niet altijd tussen de 9e en de 14e dag te zijn. ik snap dat je een maand lang om de dag wel een beetje veel vind, dan word het zo verplicht, waardoor de lol eraf gaat. daar hoef ik bij mijn man niet mee aan te komen.
ik heb sinds gisteren steeds een gevoel of ik ongi moet worden, maar dat is pas met kerst, wie herkent dat gevoel? ik hoop nog maar nergens op, mijn lichaam heeft me al vaker in de waan gelaten.
kop op olivia, laat je niet uit het veld slaan he???

Tja inderdaad ik ben pas begonnen op dag 10; misschien was ik juist wel te laat! We zullen het zien over ruim een week.. Ja wat je zegt de lol gaat er wel een beetje af.
En over jouw gevoel; helaas ik kan je niet helpen. Ik zei het net al in een ander topic, ik heb ook al een keer  ongeveer vanaf de helft van de cyclus al krampjes gehad maar het kunnen ook zwangerschapskenmerken zijn dus spannend!
Bedankt he en jij ook succes met geduld hebben!!

ja het kan dus kloppen dat je met testen te laat was, maar hebben jullie wel flink je best gedaan dan voor tijd, ondanks de test?? want dan zit de kans er natuurlijk wel in

quote: marian24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2006 20:06:29'));

quote: Olivia24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2006 18:07:20'));

NOD lijst ongeveer 25 december

21 december
WY2006 - 23 jaar - ronde 3 - 1e kindje

22 december
Niekje78 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje
Estelle (Iris) 27 jaar ronde 2 1e kindje (volgens ov.test deze maand geen eisprong????)

25 december
Olivia - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje
Hunternl -
J_J - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje

26 december
Christel - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
Debby - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
Marian24 - 24 jaar- ronde6-1e kindje
Sofie - ronde 6 - 1e kindje

27 december
Jajo -

28 december
Ongeduldje - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje

Voor Olivia:

In oktober hebben vriendje en ik voor het eerst geklusd (voor 't echie dan ;). Voor mijn gevoel raak, maar op NOD-dag ook bloeding gehad (zie andere topics). Naar HA geweest: afwachten...
De zw.symptomen (afgezien van moeheid en knorrigheid) zijn afgenomen.(dus kan ook gewoon winterdipje hebben... helaas).

In nov. begonnen met temperaturen en ov.testen.
Op dag 10 begonnen met testen en tot op heden geen posi.test gehad.
Zw.test ook negatief ?! Deze maand dan ook niet geklust.. Klusmoe...

Nu lees ik dat jij ook ov.testen doet en hetzelfde probleem hebt (geen posi.test)...
Ik hoop dat het bij jou deze maand RAAK is...
Wij moeten nog een maandje wachten voordat we weer kunnen klussen/ proberen....

Wat ik wil zeggen: Ik ben heel blij met topic gedeelde smart is halve smart.

Alle meiden veel sterkte deze dagen!

He Estelle,

Ik zal het zo ook wel in een ander topic zetten omdat ik er nog wat vraagjes over heb maar vandaag zag ik op de ovulatietest een beginnend streepje!! (donkerder dan eerder) Alleen ik ben ook op dag 10 begonnen met testen dus dit was precies de laatste test. Maar ik voel ook wel wat steekjes in mn buik (al wil ik niet te veel afgaan op wat ik voel omdat dat je zo voor de gek kan houden) dus het ziet er wel naar uit dat we een heel gezellig weekend voor de boeg hebben!

Spannend voor jullie ook hoor! Hopelijk is het bij jullie ook gauw raak. Ja en inderdaad bemoedigend de berichtjes hier. In die maanden dat ik hierop kijk heb ik de een na de ander zwanger zien worden. Scheelt wel!

Groetjes Olivia

Terug
Bovenaan