nod op valentijnsdag!!!

Hoi meiden,

nou je kan wel zien aan mijn vorige berichtje dat ik mezelf echt van alles in mijn hoofd kan halen want..... ik zou mijn NOD 11 feb hebben, maar de RD zijn er nu opeens al??? Dit heb ik nog nooit eerder gehad, altijd tussen 28 en 31 dgn en nu opeens 26 dgn.  

Ik zit nu wel te twijfelen over ovulatietesten. Maar daar vind ik het ook nog weer een beetje te vroeg voor. Nou ik las meteen maar ff een SASdag in, lekker ff een stukje chocolade eten!!!!!

Ik hoop dat bij jullie de RD wegblijven!!!!!

He Rina!
Wat raar zeg en jammer natuurlijk voor je!....ik moet ook 11e maar nog niks te bekennen..ja vage kwaaltjes en hier en daar een gedachte natuurlijk...
Maar ik denk dat ik als de RD er niet zijn ook op Valentijsdag ga testen..is een heeel goed idee zeg!!!
Verder alle meiden heel veel succes en laat natuurlijk even wat weten he?
xie maantje

Hoi Mamabinck,

Ja, nog steeds geen duivels te bekennen!!! Gisteren getest en helaas negatief, maar het kan nog steeds alle kanten op, dus we zijn er allebei vrij rustig onder. Wanneer de duivels weg blijven gaan we zaterdag weer testen, misschien nog niet genoeg hcg hormoon...jij ook heel veel suc6 met wachten!!!

Liefs Lientje

hier even een update van mij. 14 feb. nod
ik heb super niet normaal meer pijnlijke borsten tegen de middag wordt het erger of ze beurs zijn. ik zie geen verandering aan kleur rond de tepels of zo waar veel vrouwen het over hebben.
verder zo af en toe kleine steekjes of trekjes rond de baarmoeder. a la menstruatie klachten
mijn stemming is alsof ik de hele wereld aan kan dus niet moe. misselijk niet meer  dan normaal ben namelijk snel misselijk dus hier zal ik niet gelijk aan merken dat ik zwanger ben. ga deze ronde pas testen op nod en niet eerder heb al weet niet hoeveel testen de afgelopen 11 maanden gedaan. voor dat geld had je ook iets leuks voor de baby kunnen kopen. maar ja je wilt zo graag he?!

nu meiden allemaal heel erg veel suc-6 met het wachten en in spanning zitten
groetjes en op naar valentijn

hoe gaat het allemaal meiden??
het begint nu een beetje op te schieten
ik moet zeggen dat ik een heel gespannen buik heb met af en toe steken en s avonds erg opgeblazen
tja.. wat ik ervan moet denken weet ik niet, probeer nog maar niks te denken
voor de rest ben ik ook erg moe
maar ja we zien het wel de komende dagen
spannend!

good luck!

Goeiemiddag iedereen,

Ik heb inderdaad ook last van mijn borsten,
Volgens mij heb ik dit nog nooit gehad. En als ik dan al last van mijn borsten  heb voelt het anders en  is het als ik al ongesteld ben. Toch probeer ik er nog niet teveel achter te zoeken, maar ik begin steeds meer te denken: wat als..haha. Vooral 's avonds in bed ben ik heel onrustig en lig ik maar te piekeren. Ik woon namelijk nog gewoon thuis.. Ben 22 en al 2,5 jaar samen met mijn vriend maar ik studeer nog.. Studeer gelukkig wel voor de zomer af als alles goed gaat maar ALS het dus zo is moet er een hoop geregeld worden.. Ik voel me hier ook een beetje een valsspeler omdat veel van jullie al zo lang bezig zijn en  wij dus niet .. Zou wel heel blij zijn hoor!!    Pfff .. Spannend allemaal!! Ik ga voor jullie duimen, dat die vage klachten die we allemaal hebben niet tussen onze oren zitten!!

ja ik ken dat imma je hebt altijd wel twijfels
er is altijd wel een reden om te bedenken is het nu wel zo verstandig om nu een kind te nemen
ik heb dan wel mn eigen huis en woon samen met me vriend maar wij zijn nog helemaal niet zo lang samen
dus dan zullen mensen ook wel weer denken misschien verstandiger om nog even te wachten
maar ik vind als iets goed voelt dan is het ook goed
en als je zwanger bent dan zoek je lekker samen met je vriend een huis en dan komt het vast allemaal goed

xxxx

Lief van je Patries!
Had ik echt even nodig!
Had het er met 2 vriendinnen over en door hen ging ik juist zo piekeren..
Maar inderdaad.. we komen er wel uit..
We voelen het zelf het beste
Als jij weet dat het goed zit tussen je vriend en jou dan is dat ook zo,
en daar hebben anderen helemaal niks over te zeggen!

Terug
Bovenaan