NOD rond 13 april

@GZ vanuit mijn vriendinnen wordt het sowieso geen alcoholvrij weekend dus weet nog niet zo goed wat ik moet zeggen of doen. Het ligt er misschien ook aan of ik deze ronde wel/niet zwanger word.
 
XxE; ik had ook vriendinnenweekend maar werd 'gelukkig 1 dag voordien ongesteld. Anders had ik het denk ik op antibiotica gegooid of je eigen drank meenemen en dan alcoholvrije wijn of mixdrankjes met ranja o.i.d, want een heel weekend drank weggooien gaat zo lastig. Succes en veel plezier. 
GZ; ik drink door de weeks en in het weekend bijna nooit, tenzij er iets bijzonders is. In de weken dat ik zwanger zou kunnen zijn leef ik ook een beetje als een zwangere, dus geen drank en/of bv biefstuk. 
Heerlijk He, die afleiding hier. Fijn dat we zo'n actieve club zijn. Hopelijk is goede vrijdag ons goed gezind! 
 
Ik ben nu bezig met een koolhydraatarm dieet waarbij ik uiteraard geen alcohol mag drinken dus dat vind ik wel een prima dekmantel. Ook als ik straks zwanger ben kan ik het daar mooi op gooien.
Zodra ik zwanger ben ga ik wel weer meer koolhydraten eten want het is niet goed voor de ontwikkeling van de baby om in ketose (vetverbranding) te zijn. 
Ik heb sinds vandaag ineens een licht stekend gevoel in mijn rechter onderbuik. Ik dacht zou dat de eisprong zijn??! Ik heb wel eens gehoord dat je de eisprong kan voelen. Als het volgens planning gaat zou ik pas woensdag de eisprong hebben maar ik ben nu na het verwijderen van de spiraal nog maar 1 keer ongesteld geweest dus voor t zelfde geld is mijn cyclus korter dan 28 dagen. Spannend hoor dit ?
 
Hallo Allemaal, Ik was al mee aan het schrijven in een andere groep, maar zat net mee te lezen in deze en ik dacht: ik zal ook eens reageren. Mijn vriend is 30 en ik ben 28 en we zijn 12,5 jaar samen. We hebben een dochtertje van 4 jaar en zijn 14 maart gestopt met de Nuvaring om voor een tweede kindje te gaan, dus ik verwacht ook rond 13 april mijn nod te hebben. Op het moment sinds twee dagen wat last in mijn buik, maar misschien dat mijn lichaam aan het ontringen is...@Tat Tie ik gebruikte ook de Nuvaring en toen wij voor ons eerste kindje gingen was ik in de derde ronde al zwanger.
 
Ik lees dat je cyclus er een tijdje uitgelegen heeft, maar hopelijk geeft het een beetje hoop en houvast en heb je deze ronde een mooie positieve test!
 
@beautifuldlower; wat knap van je dat je een dieet volgt! Ik kan dat nu gewoon echt nooit volhouden. Het is inderdaad wel verstandig om genoeg voeding binnen te krijgen als je zwanger bent en/of wilt worden. Succes! 
@niroflo Welkom op deze actieve en gezellige club! Hopelijk haal je er veel steun uit. 
Hier nog niks gemerkt. Wel misselijkheid, mogelijk ook door de spanning en natuurlijk het stoppen met roken. 
Veel liefs 
 
@niroflo oh wat snel! Ik hoop in ieder geval dat mijn cyclus gewoon weer regelmatig is, daar kun je tenminste wat mee.
@mh wat goed dat je gestopt bent met roken!! Hoop dat dit je een snelle positieve test gaat geven!
Verder qua alcohol vind ik ook lastig. Wij zijn ook echte Bourgondiërs en houden van een lekker wijntje bij het eten. Nu heb ik vorig weekend buikgriep gehad en sindsdien heb ik nog geen trek in alcohol. Maar ook wel lastig naar je omgeving, iedereen is zo gewend dat je een wijntje mee drinkt. Dan misschien inderdaad een eigen alcohol vrije variant meenemen. Wat ik daar weer het nadeel ook van vind bijvoorbeeld druivensap zit weer een bak met suiker in... 
Deze week is het klusweek!!!
 
Terug
Bovenaan