Ik ben onlangs naar een lezing geweest over enten en heb veel gelezen over de schade die het kan opleveren, dit wist ik allemaal niet toen mijn dochters klein waren en zij hebben alle entingen dus wel gehad. Ik heb bij hun de eerste prik pas met 3 maandengedaan, maar verder wel gewoon alles. Inmiddels weet ik erg veel, of heb ik er veel over gelezen en ben ik er een stuk terughoudender in geworden. Ik vind het wel lastig want sommige ziektes wil je echt niet. Maar sommige wat onschuldiger kinderziektes zijnhrnaal niet zo schadelijk. Het is zelfs vrij gezond, vooral koorts is erg gezond en zorgt er voor dat een kind sterk wordt en beter bestand is tegen echt gevaarlijk ziektes die op latere leeftijd kunnen optreden. En de gifstoffen die in de entingen zitten, het zijn echt cocktails van allerlei rommel, schijnen zeer schadelijk te zijn vooral voor de hersenen. Al met al denk ik dat ik sowieso het eerste jaar niet zou gaan enten en eventueel een paar entingen door een homeopaat laten geven. Dus geen zinder gifstoffen....
tsja, zoiets dus. Moeilijk hoor...