NOD rond 13 april

Wat een hoop leeswerk weer.. maar wel super leuk dat jullie zo actief zijn hier.
nina; mijn vriend geloofd niet dat roken en alcohol zijn zaad vertraagd.. dus misschien moet ik hem toch even dit laten lezen. Ik denk namelijk dat hij het probleem zou zijn als het bij ons niet lukt; hij rookt, drink wel ongeveer elke dag een wijntje.. en ik kok; dus hij staat de hele dag met zijn balletjes bij een warm fornuis. Misschien moet ik hem ook een potje vitamientjes geven die hij kan slikken dan.
Ik heb met mijn vriend ook over de combinatietest en nipt test gehad. Voor mij hoeft het niet, maar mijn vriend wil het wel heel graag laten testen.
 
Zoë, vitaminen kunnen sowieso geen kwaad natuurlijk. Gewoon door zijn eten gooien ?. Wel lastig, al die factoren beïnvloeden het zwanger worden natuurlijk wel. Welke test wil hij laten doen dan? Of allebei?
Siemaa, ik hoef het geslacht niet te weten hoor, dus een latere echo lijkt me dit keer ook leuker :) elke 10 weken 1 en met 40 weken de baby zelf :p.
Dat is wel een fijn en speciaal gevoel :) klinkt wel zwanger! 
 
 
Hij heeft totaal geen benul wat welke test is, maar hij wil de nipt test laten uitvoeren. Als we dan al voor een test zouden gaan, zou ik zelf de combinatietest doen. Maar als het zover is, begin ik er niet over.. en waarschijnlijk als hij eraan denkt is het al te laat voor zo’n test?
ik wacht nog 1 of 2 maandjes af of het zo lukt, en anders zal hij toch echt iets aan zijn roken/alcohol moeten gaan doen. Ik ben zelf ook gestopt met roken en een glaasje wijn toen ik gestopt ben met de pil.
 
Haha Zoë, lekker voorbereid :p. Ja de nipt heeft wel wat duidelijker en zekerder resultaat ook. Waarom zou jij voor de combinatie test gaan? En waarom niet de nipt?
Ik zou dat ook niet per see naar voren brengen nee, maar misschien als hij mee gaat naar de verloskundige wordt hij er wel weer aan herinnerd. 
Ook super goed van jou dat je gestopt bent met roken! Petje af ?
 
Hi Dames, 
Wauw wat een hoop verhalen! Ik moest ook vanaf pagina 6 bijzlezen! Iedereen een gezellig pasen gehad? ;) De timing was goed, nu weer hopen op het beste! Vind het wederom lastig om me er niet te veel op te focussen. 
Wat onwijs fijn om er zoveel dames bij te hebben die al een kleintje hebben. Fijn om te lezen hoe jullie het eerder ervaren hebben in de wachtweken. 
@Sanngroen kan me voorstellen dat het hard aankomt. Mijn ouders roepen steeds vaker: het wordt eens tijd dat we opa en oma worden.  De laatste keer zelfs na de dag dat de test spierwit was en ik ongesteld was geworden. Dat deed wel even pijn. Maja ze bedoelen het goed en ze weten natuurlijk niet dat we er al even mee bezig zijn. 
@Zwangere 22-er Wat spannend deze ronde. Vooral omdat je na deze ronde een langere tijd gaat wachten!  Ik vind het wachten ook echt vreselijk. Zou het liefst de dag na de eisprong al weten of het raak is. Was iets met geduld enzo ;). Ik test wel een paar dagen eerder, krijg het niet voor elkaar om te wachten tot de NOD vind het veel te spannend!
@Ninaaa Jullie zijn al lang onderweg! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is. Kunnen ze aan de vruchtbaarheid van je vriend iets doen? Is er een behandeling voor? Ik sluit me ook aan bij de 30+-ers :) mijn vriend is 39 maar hebben heel bewust gewacht tot we er helemaal klaar voor waren. 
@Siemaa Spannend die zwangere gevoelens, hopelijk is het raak!
@iedereen die ik vergeten ben: Heel veel Succes deze spannende dagen. hopelijk is het een vruchtbare maand!
 
 
Welkom terug gz ?
Het voelt voor mij wel echt als dat het wel nu moet en dat het er anders nooit meer van komt of zo. Dat is natuurlijk niet zo, gelukkig ? maar goed, de kans dat het bij mij raak dit is natuurlijk niet heel groot. En toch helpt het meeschrijven op zon gezellig actief topic wel! Leuk dat jullie er zijn ? hoe zouden ze dat vroeger nou gedaan hebben zonder internet hè ?
 
Zwangere22er elke 10weken een echo klinkt goed! Ik zeg doen ?
X Zoë ik hoor altijd juist altijd dat meer mensen voor de nipt gaat omdat die nauwkeuriger is. 
GZ ik hoop het ook! Lastig he, nog paar weken geduld. Merk jij al wat?
 
@ Zoë, ja roken en drinken is zeer slecht.  Eigenlijk is alcohol nog slechter, maar dan vooral veel drinken in een keer. Roken, tsja het is gewoon niet goed, maar er zijn in mijn omgeving een aantal mannen die stevig roken en gewoon kindjes maken. Dusss... 
@GZ ja we zijn al even onderweg, dus de stress loopt daardoor ook wat op. Vooral tegen mn nod aan ben ik altijd erg gespannen, rest van de maand eigenlijk niet zo. 
@ iedereen, ik zou vanwege mijn leeftijd een nipt en combinatie test aangeboden krijgen, weet er eerlijk gezegd te weinig over om daar iets over te kunnen beslissen nu. Ik val natuurlijk wel in een risico groep. Maar goed, eerst maar eens zwanger worden. 
Ja gezellig hè dit, best apart ook want we kennen elkaar totaal niet maar delen nogal veel met elkaar. Bijzonder... xx
 
Terug
Bovenaan