NOD rond 13 april

Haha, ja, je moet kwaaltjes voor je nod gewoon niet als zwanger zien ? en dan als je menstruatie niet komt, dan mag je opeens van alles voelen ? nou ja, waarschijnlijk als de innesteling is geweest kan je wel kwalen krijgen toch? 
 
Jammer, het zou zo makkelijk zijn als je het gewoon weet! Hier natuurlijk ook voorbij zien komen. Ik had wel bij de eerste dat ik tegen mijn buik ging praten van als je er bent ben je welkom hoor. Voelde me daarna ook vreemd.. maar ik wist het niet zeker of zo 
 
Ik ben wel voor het inenten maar had de BMR wel uitgesteld en later gedaan in tussen tijd onderzoek gedaan. Ik wou toch dat mijn kind niet een ziekte zou krijgen en daaraan zal overlijden zoals vroeger weleens gebeurde toen de prikjes nog niet bestonden. Wil dat niet op mijn geweten hebben. Dus vandaar gewoon gedaan. Wat mij tegen hield een poosje dat je soms hoort dat iemand verlamd/of dood is gegaan aan een inenting. Gelukkig niet van dichtbij meegemaakt. Waar komen jullie vandaan? 
 
Haha mooie afsluiting siema. En ja ik weet het het is veel te laat. Of vroeg hoe je het bekijkt. Ik heb lekker de dag en de nacht omgedraaid omdat Ik vanaf vorige week donderdag al vrij ben en ik moet straks gaan werken. *zucht* 28 gezellige kleutertjes staan weer op mij te wachten en morgen avond of vanavond haha lekker dansen. Vraag ik mij nu af he wat zou beter zijn rustig aan doen of lekker sporten?? Hmmzz. Ik kies voor lekker dansen. Bewegen is goed. Of hebben jullie andere opinie over?
Vervelend idd dat er van die opmerkingen zijn maar ze weten ook nog van niks he. Maar je vader oei ik zou willen dat mijn vader nog iets kon zeggen. Is mei 2017 overleden. Poeh alweer bijna een jaar wat gaat dat hard.
En dan schrik ik weer want wat delen we veel met elkaar ook al kennen we elkaar niet. Inderdaad. Wel lekker veilig zo op een forum. En ik maar denken ohjee als niemand mij nou maar herkend ?
Waar ik vandaan kom. Omgeving den haag. Lekker veilig Haha. Jullie??
En testen moeilijk ik denk nu van niet. Stoornissen kun je ook niet testen en ik denk dat autisme (erge vorm) erger vind voor het kind dan syndroom bv. Maarja dat zeg ik nu. En inenten. Tsja zo ver ben ik niet. Toch zelf ervaring ik kreeg kinderziektes op latere leeftijd nog bijvoorbeeld op mijn 15e. Geen pretje. Ik ben trouwens wel ingeënt. Ook last maar dat zie ik dan allemaal wel weer. 
Morgen weer verder lezen ga nu weer een nieuwe poging doen om te slapen. Doei doei
 
Oh oh, weer zo vroeg allemaal :p.
Hier omgeving Beverwijk noord Holland.
Ik hoop ook dat ik niet wordt herkend. Maar ja. :p.
Bewegen is goed hoor! Zeker! 
Welterusten
 
Terug
Bovenaan