NOD rond 13 april

Hey! Ik heb weer wat dingetjes gemist!
ik kom uit het mooie Limburg! ‘Het smalste stukje Nederland’. Dus totaaal uit de buurt van jullie allemaal.
 
@Ninaa & Zwangere 22-er wow echt een heel verhaal inderdaad  Ik ben echt A-medisch, zit de hele dag op kantoor als projectmanager. Ik zou mijn kleintje dus wel laten enten gewoonweg omdat ik er helemaal geen verstand van heb. Ook wil ik graag de NIPT test of die andere test doen. Ook vanwege het A-medische stukje. Ik heb een beetje hetzelfde als  @BeautyfullFlower ik weet niet of ik het zou willen of zelfs kunnen een kindje wat ziek is of down heeft. Al zeggen ze inderdaad wel dat je er inrolt. Meer bang voor het onbekende. Ik heb ook echt mega veel bewondering voor mensen die in de zorg werken want dat is echt niet voor mij weggelegd. Maar dat denken ook veel mensen over een kantoorbaan ;) 
@Ninaa zou je voor IUI willen gaan? of wil je het voorlopig nog zo proberen? ik weet niet of het heel erg ingrijpend is zo'n behandeling. 
@Siemaa Ik heb alleen een zeurderig gevoel in mijn rechterlies. kan het geen steken noemen. voor de rest alleen gevoelige tepels maar dat had ik vorige maand ook.  ik zit ook pas net na mijn eisprong, dus ik zou nog niks kunnen voelen. 
Ik woon in brabant regio Eindhoven. Fijn om zo de wachttijd vol te kletsen dames! 
 
Goedemorgen,
Wat een diepgaande discussie bij een topic over zwanger worden. Ik ben zelf vpk maar moet eerlijk toegeven dat ik hier nog niet heel erg bij stil heb gestaan. Ik denk ook dat ik zoiets pas ga doen als ik eenmaal zwanger ben. 
Echter hebben we tijdens mijn studie wel discussies gevoerd over inenten maar merkte dat de meningen daarover al snel uiteen kunnen lopen.
Ik kom uit Brabant ??‍♀️
 
@GZ ja iui willen wij zeker voor gaan, ik ben 39 dus de tijd dringt, en met matig zaad is de kans erg klein, dus ik denk dat wij hulp nodig hebben om zwanger te worden. 
Ja dat verhaal van t enten is lastig hè, ik wist daar ooit ook niks van. Maar nu ik zoveel info heb ben ik daar heel kritisch in, de pharmaseutische industrie heb ik weinig vertrouwen in, draait vooral om geld. Reguliere geneeskunde heb ik wel vertrouwen in hoor, dat is weer een ander verhaal. 
Ingelou wij wonen bij elkaar in de buurt ?
 
xxE oh het herkend worden? Ja ik weet niet, we hebben niks om ons voor te schamen he☺️ Maar ik snap ook wel dat niet iedereen in onze directe omgeving weet dat we zwanger willen worden. 
 
 
Terug
Bovenaan