NOD rond 13 april

Haha leuk @Ninaaa! 
Ik heb sinds vanmorgen wat buikkrampjes en helder rood bloed verlies ?. Lijkt mij zelf iets té helder voor innestelingsbloed. Iemand ervaring??
 
Haha nee ik wil liever niet dat anderen weten als ik bezig ben. Ik vind dat een beetje privé :p.
Vervelend ingelou, hopelijk toch innesteling! Zou gaaf zijn! Wanneer was ook alweer je ovulatie?
 
@Ninaaa, mijn NOD is 12 april. Zit nu op de 23e dag van mijn cyclus. Het bloedverlies heeft echt heel kort geduurd. Was eigenlijk alleen tijdens het afvegen. Nu alleen nog een beetje roze op het wc papier maar kan het geen bloed meer noemen. 
 
Ingelou een innesteling misschien!
Gz, stom dat je soms ook symtomen hebt voor je menstruatie die op een zwangerschap lijken. Begin ook aan mezelf te twijfelen haha
XXe wat is een vpk? Verloskundige praktijk?
Allemaal uit elkaar inderdaad haha. Rotjeknor! 
 
Oh spannend Ingelou!!!  Zou echt fantastisch zijn na zo lang wachten!! ik ga onwijs duimen voor je!
 
@Ninaaa heb je al iets gepland staan voor een IUI of is dat nu de volgende stap? Fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn als het op de natuurlijke manier niet lukt! En inderdaad met 39 begint de tijd wel te dringen. Het komt best vaak voor dat dames op die leeftijd al bijna in de overgang zijn. :S 
 
@Siemaa jaa onwijs stom. Ik maak mezelf soms helemaal gek. al heb ik de afelopen 2 maanden in de 'gewone' weken ook gelet op krampjes enzo maar die waren toen ook aanwezig :) 
 
Oh alle krampjes bijhouden, leuk. Ik was vanmorgen misselijk, ook lekker.. maar dat is weggetrokken. Ben benieuwd of het morgen terug komt... (Hoop het)
 
Terug
Bovenaan