NOD rond 13 april

We zitten inderdaad allemaal lekker uit elkaar haha. Dat word geen baby meeting Als We allemaal zo ver zijn hihi. Maar ik wil graag het proberen nog even voor onszelf te houden. Mijn partner en ik hebben allebeib1 persoon in vertrouwen genomen. Toch fijn om met iemand je vreugd of zorgen te delen. Jullie al verteld aan omgeving?
 
@GZ, dank je! Lief van je ☺️
@Sanngroen, inderdaad fijn om het met iemand te delen hè! Wij hebben onze goede vrienden in vertrouwen genomen. Zij hebben zelf al 2 kindjes. Verder weet niemand het bij ons. Onze ouders bewust niet verteld omdat ik dan vind dat de hele verrassing er af is. Aangezien we nu weten dat we met medicatie zwanger kunnen worden hebben we het voor ons gehouden. Als we nou ander nieuws hadden gekregen hadden we het wel aan onze ouders verteld. 
 
Wij hebben het nog aan niemand verteld, de eerste keer ook niet. Vind het te leuk om echt een tijdje een geheim te hebben met mijn vriend ?. We vertellen het ook weer niemand voor de 12 weken mocht het raak zijn?. 
Over een week mag ik al testen als ik niet ongesteld ben ? zo zenuwachtig voor ?
 
Ik heb het ook alleen maar aan mijn beste vriendin verteld, pfff kan al zo slecht geheimen bewaren! 
Ik kom uit het noorden van het land, inderdaad allemaal erg ver uit elkaar!
 
Oh super spannend aaltsje! 
Hahaha, noorden als in waddeneilanden of Groningen/Friesland?
Een Babymeet wordt het inderdaad niet denk ik. Dan moeten we allemaal uit alle uithoeken naar het midden van het land met onze baby's.. en eventuele eerste kindjes. Lijkt me een beetje erg veel gedoe.. maar zou wel leuk zijn ook ?
 
Terug
Bovenaan