NOD rond 15 december of 20 december

@Veltie, welkom hier, gezellig dat je meeschrijft!!!

@Liekez, jaaaa dat heb ik ook... Ben mega alert op wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt.
Stiekem probeer ik toch elke keer voor mezelf bevestiging te zoeken dat ik echt wel zwanger ben nu.
Kijk, ik voel me een beetje misselijk na het eten, dan zal ik vast wel zwanger zijn hahahaha

Is inderdaad fijn om te kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten.
En ja, wachten duurt heeeeeeel lang!!

@Daniëlle, Zoals jij het beregend, is heel lastig.
De innesteling vind namelijk plaats tussen de 4 en 12 dagen na de eisprong, dat verschilt dus per persoon.
Je kan met de meeste early testen 4 dagen voor tijd testen, maar de kans op een goede test vergroot zichzelf met de dag.
Met de Predictor test, kan je zelfs 6 dagen voor je dag van je uitgebleven menstruatie, dus 5 dagen voor je NOD testen. Deze meet je HCG al bij een hele lage concentratie.
Maar vergeet niet dat als je vroeg test, je een negatieve test kan hebben en toch zwanger kunt zijn.
Dit schrijvende, had ik met deze test dus vandaag kunnen testen hahaha

Spannend allemaal!!
 
@junibaby.. dan zal ik maar gewoon af moeten wachten;) en hopen dat zich vanzelf de zwangerschapssymptomen voordoen.. of de ongesteldheid natuurlijk.. maar dat hoop ik niet;p. 
Zo lastig als je je cyclus niet kent! Dan kan je er dus blijkbaar totaal geen grip op krijgen! 
 
Het blijft lastig, ook omdat je puur moet afgaan op je berekening en je eigen lichaam. 
 
@junibaby12; ben indd benieuwd of je zelf nog hebt getest vandaag? Of toch wachten.. ? 
 
 
@ Daniëlle en Liekez, hahaha ja het is echt heel verlijdelijk om vroeg te testen he... ik heb ook echt moeite met me inhouden.
Echter gebeurt het regelmatig dat een eitje zich innesteld en dat je dan al HCG hormonen aan begint te maken en dat het eitje toch niet goed zit en je dan een miskraam hebt.
Dus dan maak je jezelf blij met een dode mus.
Dan denk je, ja ik ben zwanger en wordt je een paar dagen later gewoon ongesteld.
Ik denk dat het dan beter is om het helemaal niet te weten, ik zou alleen maar dubbel verdrietig zijn als ik ongesteld wordt terwijl ik een paar dagen daarvoor een positieve test in mijn handen had.
Dus ik test wel iets vroeger, maar ook weer niet zo vroeg.
Ik hou het bij vrijdag ochtend! :)
 
@Daniëlle, ik gebruik de mydays app, misschien wel handig voor jou.
Kan je misschien een beetje een beeld krijgen over je cyclus.
Blijft lastig als je zo'n onstabiele cyclus hebt.
Ik heb mijn hele leven al een hele strakke cyclus van 28 dagen, dat
zorgt voor een hoop duidelijkheid omtrend de fases waar ik in zit.
in jou geval, gewoon flink klussen. Schijnt het beste te zijn om de
dag omdat de man dan weer een goede lading heeft whahahaha
Waar heb ik het over :p
 
@junibaby12; Knap van je hoor dat je je kunt inhouden, maar wel begrijpelijk! Liever 2 dagen langer wachten dan weer die teleursteling dubbelop! 
En bedankt voor de tip van de app, ga 'm ook even downloaden! We wachten gespannen met je mee! ?
 
@junibaby12 
Idd heel knap, maar je hebt groot gelijk dat je dan even wacht!  Ik heb ook al een app en die helpt wel om inzicht te krijgen. Maar doordat dit eigenlijk de eerste volledige cyclus is sinds het verwijderen van de spiraal is er gewoon nog geen duidelijkheid :)! Komt vanzelf! We klussen dus idd om de dag, dat had de huisarts ook geadviseerd. En na de positieve ovulatietest elke dag. We hebben in ieder geval ons best gedaan! 
 
 
 
Terug
Bovenaan